Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Koco
Koco
Wie heeft er tips voor mij?!?
Een ontwerper is voor mij bezig om een nieuwe site te maken incl winkel.
Nu heb ik een site die goed wordt gevonden in Google en wil dat niet kwijt raken....
Hoe voorkom ik dat?
We gaan ook over naar een andere provider.
Nu heb ik een homepage en een gehuurde winkel, die naam van die winkel kan ik natuurlijk niet meenemen.
Is heb bijvoorbeeld belangrijk om overal precies dezelfde content te plaatsten en precies dezelfde titels, metanames etc?!?
Ik las ook iets over een 301 redirect, kan iemand me hier iets over uitleggen en over een 404 page?!? heb ik hier iets aan?!?
Kortom wie heeft dit al eens aan de hand gehad en kan me aan wat tips helpen?? (die ik dan weer kan doorspelen aan de bouwer)
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12578-vernieuwde-website-hoe-behoud-ik-mijn-zoekresultaten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag