• 0

State of the Union - Hydrogen powered car

Hallo,

 

Buiten dat Bush naturlijk zijn State of the Union heeft gebruikt om de oorlog tegen Irak in gang te zetten, heb ik nog naar wat andere delen van zijn speech gekeken.

 

Hij heeft een voorstel gedaan om $1,2 miljard te investeren in R&D naar hydrogen-powered engines.

 

Daarnaast was er een voorstel om in de komende 15 jaar 70% minder luchtvervuiling vanuit power plants te hebben.

 

Wat vinden jullie er van? Of is het alleen een kleine investering om critici de mond te snoeren over de olieboringen in Amerikaanse natuurgebieden en oorlogen om olie?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Hij heeft een voorstel gedaan om $1,2 miljard te investeren in R&D naar hydrogen-powered engines.

 

Daarnaast was er een voorstel om in de komende 15 jaar 70% minder luchtvervuiling vanuit power plants te hebben.

 

Wat vinden jullie er van? Of is het alleen een kleine investering om critici de mond te snoeren over de olieboringen in Amerikaanse natuurgebieden en oorlogen om olie?

 

Ronald

 

Ik zou zelf zeggen dat alles welkom is, maar het kan een schijntje zijn van datgene wat een andere president zou voorstellen.

 

1.2 miljard dollar voor de waterstof is toch niet niks, en goed dat het in de picture blijft, omdat het toch echt wel iets is, volgens mij, wat in de toekomst ook reeel en haalbaar is.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
  • 0

Het geld moet gespendeerd worden om te zien hoe je dit in handen van de multinationals houd. Je kent de president nu toch we een beetje en welk belangen hij vertegenwoordigt.

9 11 de documenteren is daar een leuk voorbeeld van.

Een auto op watersof is het probleem niet die technologie is al jaren voorhanden.

mike

:)

Er zijn twee dingen oneindig

Het Universum en de menselijke domheid.

Echter ben ik het mij van het Universum niet zeker.

Albert Einstein

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.