• 0

Vragen over mijn visitekaartje

Ik zit te dubben om een aantal punten over mijn visitekaartje. Ik heb hier ook al best veel over gelezen en ik wil hem erg rustig houden.

 

  • Positie binnen het bedrijf: Ik ben eigenaar van een eenmanszaak. Ik vind het zelf niet nodig om dan director erop te zetten. Ik heb aan best wat mensen hun mening gevraagd en deze verschillen erg. Omdat ik zelf 22 ben en het om een eenmanszaak gaat laat ik dit liever achter wegen.
    Hoe denken jullie hierover?
  • De achterkant leeg laten, ik wil hier enkel een paar voorgedrukte lijntjes zodat men een notitie kan maken. Ik doe dit zelf ook altijd, hier noteer ik kort waar ik de persoon heb ontmoet, hoe die eruit ziet en een wetenswaardigheid. Als iemand bijvoorbeeld net een kind heeft gekregen noteer ik dit en kan ik hier in de toekomst naar vragen.
    Doen of niet doen?
  • Ik heb nu telefoon, fax en mobiel onder elkaar. Ook hier verschillen de meningen over.
    Is dit de juiste volgorde?
  • Email: deze staat nu niet mooi op het kaartje. Men gaf aan dan doe je toch Elmer@ maar dit vind ik zelf niet goed staan.
    Heeft iemand hiervoor een sugestie hoe dit beter uitkomt in de lay-out?
  • Ik heb vanaf morgen mijn kantoor en showroom in Den Haag maar ik wil het postadres in Zoetermeer houden.
    Is het raadzaam om het kantooradres op te nemen? Dan wordt me kaartje namelijk nog drukker.
  • Heeft iemand verder nog tips of opmerkingen?

 

Concept:

concept1ml8.jpg

 

Aanpassing 1:

concept2sl5.jpg

 

 

Ik hoop dat iemand wat tips en adviezen heeft!

 

 

Groetjes, Elmer

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

-knip-

 

Ik zou eigenaar, maar eigenlijk liever niets erop zetten. Wat betreft de achterkant: blank lijkt me het mooist. De volgorde ziet er goed uit (de algehele opmaak sowieso) en een adres en alle contactgegevens zou ik er sowieso oplaten. Da's wel zo netjes en betrouwbaar overkomende.

NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl

Link naar reactie
  • 0

 

geen functie (is bij eenmanszaak niet nodig: jij bent immers elko!)

 

één logo is meer dan genoeg

 

geen stippellijntjes op achterkant; de ontvanger kan zelf wel bepalen of hij die achterkant benut

 

gebruik de achterkant desgewenst om het adres van je kantoor en showroom in Den Haag te tonen. heb je daar een ander telefoon- en faxnummer? het is een beetje onduidelijk waarom je vestigingsadres een ander is dan dat van je kantoor/showroom. misschien zou je dat adres alleen als 'showroom' kunnen omschrijven...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Bekijk voor inspiratie de kaartjes hier eens

 

- rust straat professionaliteit uit

- zolang er niet al te veel slechtzienden / ouderen in je doelgroep zitten kun je de corpsgrootte vrij klein houden

- je hebt nu bijna alle tekst in kleinkapitaal (kleine hoofletters),

en "scheef gedrukt" dat, maakt het dubbel onrustig

- inderdaad zoals Robert al aangaf: twee keer je logo er op is wat overdreven.

- je kunt 'spelen' met volgorde en daardoor belangrijkheid,

voor veel personen is naam, mobiele telefoon en e-mail adres het belangrijkst.

 

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 0

Ik zit te dubben om een aantal punten over mijn visitekaartje. Ik heb hier ook al best veel over gelezen en ik wil hem erg rustig houden.

 

  • Email: deze staat nu niet mooi op het kaartje. Men gaf aan dan doe je toch Elmer@ maar dit vind ik zelf niet goed staan.
    Heeft iemand hiervoor een sugestie hoe dit beter uitkomt in de lay-out?
     

 

 

Ik zie nog wel eens alleen de initialen als e-mail: ek@.... het is wel erg handig als je veelvuldig je e-mail per telfeoon moet doorgeven: lekker kort, en er kunnen weinig tikfouten in gemaakt worden.

 

Als je de fax niet veel gebruikt (het is toch fax2mail), dan zou ik 'm niet vermelden. Ik heb ook een 084-, maar die wordt alleen op verzoek gebruikt. Het meeste kan toch per e-mail.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de fax als onderste van de 3nrs zetten, is tegenwoordig trouwens sowieso het minst belangrijke. En afhankelijk of je vaak of niet vaak op vaste lijn belbaar bent zou ik die of de mobiel bovenaan zetten.

 

ben je elke dag sowieso de hele dag in de showroom dan zet je dat nummer bovenaan, ben je daar alleen op afspraak en voor de rest elders, dan zou ik mijn mobiele nr bovenaan zetten

 

en voor de rest onthou : less is more

 

 

b

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 286 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.