als het even niet mee zit..?

Aanbevolen berichten

En reusje geven, adviseren om eens met een andere ondernemer een paar uur door het bos te lopen en adviseren om je site bij te werken.

 

Na die paar uur door het bos: zoek een andere ondernemer (of dezelfde, misschien wel in een totaal andere branche) en gebruik elkaar als sparringpartner. Wekelijks. Oefen verkoop gesprekken, vertel elkaar je marketingplannen en stel je netwerk open.

Link naar reactie

En reusje geven, adviseren om eens met een andere ondernemer een paar uur door het bos te lopen en adviseren om je site bij te werken.

 

Na die paar uur door het bos: zoek een andere ondernemer (of dezelfde, misschien wel in een totaal andere branche) en gebruik elkaar als sparringpartner. Wekelijks. Oefen verkoop gesprekken, vertel elkaar je marketingplannen en stel je netwerk open.

 

;)Thx!

 

de website wordt hard aan gewerkt, en omdat ik pas in september (echt) ga beginnen staat er voorlopig deze ;)

 

(ik ben natuurlijk wel bezig, ik ben twee super mooie en innovatieve producten aan het ontwerpen die de wereld op zijn kop gaan zetten (atans mijn wereld))

 

maar mijn studie heeft een flinkte tegenslag gehad, loopt niet zo lekker met mijn parttime werkgever (project komt niet snel genoeg van de grond, maar ik krijg de middelen niet) en prive kan het ook wel wat beter.

 

maar dat reusje heeft me wel weer over gehaald naar de positive kant ;D thx

 

 

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Heb nu 3 bedrijven, waarvan 1 (de eerste) in een fase zit waarin de bank het krediet heeft opgezegd en ik binnen 1 maand een financiele oplossing moet zoeken wat niet te doen is. Ondanks een enorme stijging in omzet, maar ja de bank heeft je dan in de tang.

 

Ik probeer steeds positief te blijven en naar oplossingen te zoeken, ook realiseer ik mij dat er genoeg ondernemers zijn die het niet meer zien zitten en noodgedwongen opgeven. Kan mij ook gebeuren.

 

Zelf zit ik in de fase dat ik mij er niet meer voor schaam maar wel verder ga met het volgende project.

 

 

 

Link naar reactie

Heb nu 3 bedrijven, waarvan 1 (de eerste) in een fase zit waarin de bank het krediet heeft opgezegd en ik binnen 1 maand een financiele oplossing moet zoeken wat niet te doen is. Ondanks een enorme stijging in omzet, maar ja de bank heeft je dan in de tang.

 

Ik probeer steeds positief te blijven en naar oplossingen te zoeken, ook realiseer ik mij dat er genoeg ondernemers zijn die het niet meer zien zitten en noodgedwongen opgeven. Kan mij ook gebeuren.

 

Zelf zit ik in de fase dat ik mij er niet meer voor schaam maar wel verder ga met het volgende project.

 

 

 

 

wat is het probleem precies? misschien hebben we hier nog wel een paar tips voor je.

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Heb in 2005 priveproblemen gehad (echtgenote ziek geworden en overleden) heb daardoor beste knauw gehad en daardoor is 2006 niet goed geweest. In 2007 gereorganiseerd en inmiddels weer een goede omzet. Bedrijfspand is vorige week getaxeerd voor 450.000 en portefeuille heeft een verkoopwaarde van 350.000. Bankschuld is 457.000,= en heb 2 maand door rearganisatie geen betaling kunnen doen, was bekend bij de SNS en toch nu brief van hen dat ik voor 1-7 een andere bank moet zoeken.

Link naar reactie

:-\mmm

 

Dus:

RC = 457K negatief, exclusief de debiteuren welke nog openstaan (die je bijvoorbeeld - maar niet uitsluitend - de afgelopen 2 mndn niet hebt kunnen betalen).

Jouw bedrijfspand is als zekerheid gesteld, derhalve feitelijk eigendom van de SNS (het Tilburgse Bancaire bolwerk).

 

Afhankelijk van jouw branche is een bedrijfspand hebben een keuze (voor FD niet noodzakelijk, voor makelaardij evenmin)?

 

Fixed-costs are killing you? Derhalve toenemende negatieve C-F?

 

Hoe is je relatie met je contact bij de bank? Heb je al een afspraak met hem/haar/hen gepland?

Seignorage, fiat-money and fractional-reserve-banking

is

Economic Parasitism

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.