Even voorstellen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Harry, eigenaar van een transportbedrijf, inclusief goede en slechte tijden ;D, laatste jaren veel gebeurd o.a. diefstal door eigen personeel en hierdoor een torenhoge claim van de verzekeringsmaatschappij van de eigenaar van de goederen. (om jullie een indicatie te geven circa € 400.000,-).

 

Hierdoor heb ik de oude onderneming ter ziele laten gaan en in een andere constructie weer opnieuw begonnen.

 

Ik hoop hier op dit forum mijn algemene kennis een beetje te verbreden en eventueel anderen met vragen te helpen.

 

Groeten Harry

To give dignity to a person is above all things.

Link naar reactie

Welkom, hopelijk kun je wat met de adviezen of heb je zelf wat kennis in te brengen!

 

Veel plezier!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie

Dat is vreselijk, 4ton schuld door stelend personeel?

 

Maar goed, welkom! Waar ben je nu mee bezig, een transportbedrijf weer?

 

Ja klopt, hij had een overval in scene gezet van een trailer met elektronica, heeft 3 maanden gevangenisstraf (nederlandse rechtstaat >:( >:()gekregen en loopt nou dus weer lekker als vrij man terwijl mijn bedrijf kapot is.

 

Heb nu wel weer een transportbedrijf (puur juridisch heeft iemand anders dat maar daar kom ik in een nieuw topic op terug) in de vorm van een holding-werkmaatschappij constructie d.m.v. engelse limiteds.

 

Ik hoop hier inderdaad bepaalde antwoorden te vinden en ik hoop ook andere mensen te kunnen helpen eventueel.

 

Groeten Harry

To give dignity to a person is above all things.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.