Aanbevolen berichten

Aangezien er meerdere mensen nieuwsgierig zijn naar de uitslag van LiveWire en het niet in de topic thuis hoorde waar de vraag gesteld werd (door mij :-[ ) staat hij nu hier!

Quote van Jornt:

Daar ben ik ook benieuwd naar .... wie hebben er gewonnen? Wat waren de reacties op Bliq? .... ik wilde nl zelf ook graag aanwezig zijn, maar redde het niet omdak smiddags afspraak had, savonds geen vervoer en sochtends weer belangrijke afspraken .. duss..... please tell me ;-) grtz, Jornt

Dus... wat zijn de uitslagen geworden? Zelf ben ik wel nieuwsgierig hoe AQ-services het gedaan heeft...

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1261-uitslag-livewire/
Delen op andere sites

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De nominees waren:

• AQ Services: kwaliteitsonderzoeksbureau met als core business mistery shopping en tevredenheidsonderzoeken
  • bleuRing: beveiligen van e-mail en zullen zich in de toekomst bezig gaan houden met het ontwikkelen van nieuwe diensten en producten op het gebied van mobiele telefonie!
  • What's happening (geen website voor zover ik weet) met een baby bewaardoos. In de doos zitten dan items van de geboortedag/week/jaar van de baby (krant, hitsingel, wijn e.d.)
  • Venspro: wenskaarten in de vorm van been blikje.
  • Comfort Kasten: kasten op maat. Komen bij de klant thuis en meten de ruimte en berekenen vervolgens via de computer hoe te kast te ontwikkelen.
    Hebben kortgeleden aanmoedingsprijs + publieksprijs Young Business Award gewonnen.
  • edMedia: modern designbureau met het onderscheidende (??) karakter: eerste het doel, dan creatie.
  • Find it Easy (geen website): biedt een wijzer aan van advertenties met restaurant met vermelding van het indexnummer dat verwijst naar het Shell Stratenboek.
  • WD81: collectief van zelfstandige communicatiecreatieven.

Er werd zowel een publieksprijs als een juryprijs uitgereikt.

En de winnaar van beide is geworden ..................... Vespro !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1261-uitslag-livewire/#findComment-10037
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar