• 0

Pensioenpremie berekenen

Ha mede HL'ers,

 

Ik ben bezig met mijn salarissen en nu vroeg ik me af hoe dat de pensioenpremies berekend worden en waar deze aan gekoppeld zijn, ik heb hierbij al gekeken naar verschillende berekeningen maar nog niet de juiste berekening gevonden.

Ik weet het niet (' ???')

Verbaasd

Daarom is mijn vraag of jullie misschien weten waarover de premie PREP (Prepensioen)/ NP(nabestaanden pensioen) en OP (ouderdomspensioen) wordt berekend. en welke percentages hier logischerwijs aan gekoppeld zijn (ik heb hierbij al gekeken op verschillende sites fnv e.d. en daarbij kwam 34,15% naar voren. Misschien dat iemand mij een site kan ie geven waar de pensioenpremies berekeningen opstaan (PGGM site heb ik al gekeken).

Alvast bedankt,

Onno :D

 

P.s. bijgevoegd heb ik het excel bestand waarin de rest van de gegevens al zijn ingevoerd, misschien handig voor andere ondernemers/personeel.

loonadministratie2.xls

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Vele bedrijfstakken hebben hun eigen pensioenregeling. Als gevolg daarvan zijn er vele tientallen verschillende pensioenfondsen met allemaal hun eigen percentages en franchises. PGGM is vooral actief in de sector zorg en welzijn. In je excelsheet zie ik een verwijziging staan naar de detalhandel. Hier kun je de premiepercentage en grondslagen voor de sector detailhandel terugvinden. Premies 2007 en andere info over salarisadministratie staat o.a. op Salarisadministratie.startkabel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.