Paspoort verloopt

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Ik weet niet of dit bericht hier hoort (zo niet, dan mag het gerust verplaatst worden, maar): Stel, je zit op het moment in het buitenland (Hongkong om precies te zijn) en je paspoort verloopt op 16 juli aanstaande, dan kun je tot die tijd toch nog zonder problemen het land uit en Nederland weer in?

Link naar reactie

Als je je paspoort gaat vervangen vergeet dan niet dat je het visum (al is het maar een stempel) over moet laten zetten of een verklaring dat je paspoort is vervangen. In veel landen kan de politie dat doen. Anders kan je een probleem met vetrekken hebbben.

 

Uit ervaring!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Na enig googlen zag ik dat er verschillende minimale geldigheidsdata op de vertrekdatum aangegeven worden.

Heeft een telefoontje naar het consulaat of ambassade nog geen duidelijkheid opgeleverd?

Zij zullen je vast antwoord kunnen geven op jouw vragen.

Succes!

Link naar reactie

Voor mijn visum voor China moest mijn paspoort dacht nog 3 of 6 maanden geldig zijn. Hong-Kong weet ik niet, maar ik zou sowieso een nieuw paspoort aanvragen. Met spoed kan je die in paar dagen hebben. Binnenkort heb je toch een nieuw nodig.

 

P.s. Als je erg veel reist kan je ook een tweede paspoort aanvragen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.