Jump to content
rapsac
Verberg

welke pin-automaat?

vraag

Hoi,

ik ben mij aan het verdiepen in het aanschaffen van een PIN automaat en wilde graag jullie ervaringen horen.

Heb ongeveer 25 transakties per week, maar i.v.m wanbetalers en veel administratie toch liever een PIN. Bel met Tele 2 en heb een extra ADSL lijn over.

Er ligt hier inmiddels een offerte van CCV, alphyra en smartconcepts is onderweg.

Wat is jullie ervaring met deze bedrijven? Smart concepts is tot nog toe het goedkoopste, van CCV hoor ik wisselende berichten en welke is nu werkelijk toegerust op de toekomstige EMV/ chip. CCV beweert dat zij de enige zijn en dat de rest dat niet is!

[titel aangepast - mod]

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Zelf werk ik met Banksys (belgisch bedrijf dat ook in Nederland opereert) en ik zie het ook steeds vaker in mijn omgeving dat ze Banksys gebruiken. Ik heb de apparatuur gekocht, maar dit bedrijf biedt tevens de mogelijkheid tot leasen. Daarnaast heb ik een onderhoudscontract.

De Rabobank biedt volgens mij momenteel ook iets aan op dit gebied.

• 0
  • Rate this answer

Zelf werk ik met Banksys (belgisch bedrijf dat ook in Nederland opereert) en ik zie het ook steeds vaker in mijn omgeving dat ze Banksys gebruiken. Ik heb de apparatuur gekocht, maar dit bedrijf biedt tevens de mogelijkheid tot leasen. Daarnaast heb ik een onderhoudscontract.

Ik gebruik ook Banksys, maar ben hier niet onverdeeld gelukkig mee. Vooral de batterijduur van hun draadloze PIN is slecht, als ik geluk heb haal ik met de batterij een duur van 1 uur na volledig opladen.

• 0
  • Rate this answer

net contract met Smart concepts opgestuurd. Zijn veel goedkoper dan CCV en alphyra en waren tel goed te bereiken + duidelijke uitleg. CCV stelde zelfs dat zij de enige waren die voorbereid waren op het nieuwe chipsysteem! een firma die collega's zwart maakt ga ik zeker niet mee in zee!

Ik ga trouwens voor anoloog, ADSL schijnt nog te veel problemen te hebben en ik heb toch niet veel transacties.

Groetjes :D

• 0
  • Rate this answer

De betaalautomaten zijn niet voorbereid maar worden door CCV al geleverd met EMV!

Kijk maar op www.betaalterminal.nl en zoek naar EMV geschikt.

Mijn mening is dat je door CCV goed bent voorgelicht al komt dit anders over.

• 0
  • Rate this answer

De betaalautomaten zijn niet voorbereid maar worden door CCV al geleverd met EMV!

Kijk maar op www.betaalterminal.nl en zoek naar EMV geschikt.

Mijn mening is dat je door CCV goed bent voorgelicht al komt dit anders over.

Vraagje: Waarom staan er zo weinig aanbieders op betaalterminal.nl. Ben onlangs gecontacteerd door Bepay. Zouden veel goedkoper zijn maar op de site van Bepay staan geen prijzen. Is er ergens een prijsvergelijking?