• 0

welke pin-automaat?

Hoi,

ik ben mij aan het verdiepen in het aanschaffen van een PIN automaat en wilde graag jullie ervaringen horen.

Heb ongeveer 25 transakties per week, maar i.v.m wanbetalers en veel administratie toch liever een PIN. Bel met Tele 2 en heb een extra ADSL lijn over.

Er ligt hier inmiddels een offerte van CCV, alphyra en smartconcepts is onderweg.

Wat is jullie ervaring met deze bedrijven? Smart concepts is tot nog toe het goedkoopste, van CCV hoor ik wisselende berichten en welke is nu werkelijk toegerust op de toekomstige EMV/ chip. CCV beweert dat zij de enige zijn en dat de rest dat niet is!

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zelf werk ik met Banksys (belgisch bedrijf dat ook in Nederland opereert) en ik zie het ook steeds vaker in mijn omgeving dat ze Banksys gebruiken. Ik heb de apparatuur gekocht, maar dit bedrijf biedt tevens de mogelijkheid tot leasen. Daarnaast heb ik een onderhoudscontract.

 

De Rabobank biedt volgens mij momenteel ook iets aan op dit gebied.

Link naar reactie
  • 0

Zelf werk ik met Banksys (belgisch bedrijf dat ook in Nederland opereert) en ik zie het ook steeds vaker in mijn omgeving dat ze Banksys gebruiken. Ik heb de apparatuur gekocht, maar dit bedrijf biedt tevens de mogelijkheid tot leasen. Daarnaast heb ik een onderhoudscontract.

 

Ik gebruik ook Banksys, maar ben hier niet onverdeeld gelukkig mee. Vooral de batterijduur van hun draadloze PIN is slecht, als ik geluk heb haal ik met de batterij een duur van 1 uur na volledig opladen.

Link naar reactie
  • 0

net contract met Smart concepts opgestuurd. Zijn veel goedkoper dan CCV en alphyra en waren tel goed te bereiken + duidelijke uitleg. CCV stelde zelfs dat zij de enige waren die voorbereid waren op het nieuwe chipsysteem! een firma die collega's zwart maakt ga ik zeker niet mee in zee!

Ik ga trouwens voor anoloog, ADSL schijnt nog te veel problemen te hebben en ik heb toch niet veel transacties.

 

Groetjes :D

Link naar reactie
  • 0

De betaalautomaten zijn niet voorbereid maar worden door CCV al geleverd met EMV!

 

Kijk maar op www.betaalterminal.nl en zoek naar EMV geschikt.

 

Mijn mening is dat je door CCV goed bent voorgelicht al komt dit anders over.

Vraagje: Waarom staan er zo weinig aanbieders op betaalterminal.nl. Ben onlangs gecontacteerd door Bepay. Zouden veel goedkoper zijn maar op de site van Bepay staan geen prijzen. Is er ergens een prijsvergelijking?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.