Honden of katten?

Aanbevolen berichten

Maar daar zijn andere fora veel beter voor toch? Er zullen ook hondenliefhebbers zijn onder de ondernemers die dit forum bezoeken, maar die kunnen met hun vragen over hondenvoer ook beter op een andere plek terecht. Ik wil niet cynisch overkomen ofzo, maar we proberen dit forum enigszins een goede focus te laten houden op innovatie en/of ondernemerschap, vandaar mijn vraag.

Link naar reactie

Maar daar zijn andere fora veel beter voor toch? Er zullen ook hondenliefhebbers zijn onder de ondernemers die dit forum bezoeken, maar die kunnen met hun vragen over hondenvoer ook beter op een andere plek terecht. Ik wil niet cynisch overkomen ofzo, maar we proberen dit forum enigszins een goede focus te laten houden op innovatie en/of ondernemerschap, vandaar mijn vraag.

 

Kortom, het blijft tobben.

 

 

Link naar reactie

En Jeroen Bakker, hondenvoer? Beetje slecht voorbeeld vind je niet?

 

Nee. Als jij aangeeft dat dit onderwerp niet relevant is voor ondernemers in het algemeen, maar enkel voor mensen die toevallig ernaast ook nog wat beleggen, dan is de link naar mensen die toevallig naast hun activiteiten als ondernemer een hond hebben ook een logische om als onderwerp te hebben op HL. Ik zie het verschil niet hoor.

Link naar reactie

Nee. Als jij aangeeft dat dit onderwerp niet relevant is voor ondernemers in het algemeen, maar enkel voor mensen die toevallig ernaast ook nog wat beleggen, dan is de link naar mensen die toevallig naast hun activiteiten als ondernemer een hond hebben ook een logische om als onderwerp te hebben op HL. Ik zie het verschil niet hoor.

 

Volgens mij hebben ondernemers katten, geen honden.

 

 

 

Link naar reactie

Ik moet even reageren op deze enigszins vermakelijke discussie :D

Ik ben ondernemer en heb een hond! Sterker nog, ik ben absoluut geen kattenliefhebber. Dus hoezo, ondernemers hebben katten en geen honden?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.