rabobank internetbanieren

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Een vraagje over het volgende; hoe vraag je internet bankieren aan bij de Rabobank? Hoe log je in via Random Reader? Moet dit bij een Rabobank vestiging, want je moet je pas invoeren? Ik vind het een beetje ingewikkeld hoor.

 

Fiel.

Link naar reactie

Haha, het is heel simpel.

 

Je vraagt het gewoon aan bij je bank.

Je krijgt een random reader, waarmee je zowel bij de rabobank als ergens via internet kan inloggen op je rekening. Dit door je pas in de reader te stoppen, je pin te geven en je krijgt dan een code (die elke keer veranderd).

Betalen werkt het zelfde, alleen moet je dan nog een x een code invoeren. Hiermee kan je ook online betalen via IDeal (net als sns, abn en postbank).

 

Het wijst zichzelf helemaal en is veilig.

 

edit: Maar ik zou zeggen, ga langs de bank, dan leggen ze alles uit. Is ook makkelijker dan via een forum ;)

Link naar reactie

Mijn priverekening heb ik bij de Postbank en nu sinds kort een zakelijke rekening bij de Rabobank. Heb alleen mijn pas nog niet (duurt meestal 2 1/2 week). Hoeveel kost zo'n Random Reader en krijg je die mee naar huis?

Link naar reactie

Beste Fiel

 

Dit soort vragen hoor je bij de rabobank te stellen, daar is dit forum niet voor. Ook op de site van de Rabobank zelf kun je antwoorden op je vraag vinden.

Deze gaat op slot.

 

 

 

PS reader zit meestel inbegrepen bij de kosten van een zakelijke rekening en ja dat dingetje kun je gewoon meenemen anders heeft het weinig nut he.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.