Jump to content
Fiel

rabobank internetbanieren

Recommended Posts

Hallo,

Een vraagje over het volgende; hoe vraag je internet bankieren aan bij de Rabobank? Hoe log je in via Random Reader? Moet dit bij een Rabobank vestiging, want je moet je pas invoeren? Ik vind het een beetje ingewikkeld hoor.

Fiel.

Haha, het is heel simpel.

Je vraagt het gewoon aan bij je bank.

Je krijgt een random reader, waarmee je zowel bij de rabobank als ergens via internet kan inloggen op je rekening. Dit door je pas in de reader te stoppen, je pin te geven en je krijgt dan een code (die elke keer veranderd).

Betalen werkt het zelfde, alleen moet je dan nog een x een code invoeren. Hiermee kan je ook online betalen via IDeal (net als sns, abn en postbank).

Het wijst zichzelf helemaal en is veilig.

edit: Maar ik zou zeggen, ga langs de bank, dan leggen ze alles uit. Is ook makkelijker dan via een forum ;)

Mijn priverekening heb ik bij de Postbank en nu sinds kort een zakelijke rekening bij de Rabobank. Heb alleen mijn pas nog niet (duurt meestal 2 1/2 week). Hoeveel kost zo'n Random Reader en krijg je die mee naar huis?

Beste Fiel

Dit soort vragen hoor je bij de rabobank te stellen, daar is dit forum niet voor. Ook op de site van de Rabobank zelf kun je antwoorden op je vraag vinden.

Deze gaat op slot.

PS reader zit meestel inbegrepen bij de kosten van een zakelijke rekening en ja dat dingetje kun je gewoon meenemen anders heeft het weinig nut he.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 11 leden online en 229 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept