Saldo-informatie Postbank in Hong Kong

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Is er een manier om in Hong Kong je saldo-informatie van je Girorekening te checken als je geen Internet hebt tijdens je verblijf daar, geen saldo sms alert hebt en geen girofoon?

Kun je bijvoorbeeld bij een geldautomaat terecht? Of moet je naar de Postbank bellen?

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

 

Kun je aanvragen. Die wordt vervolgens per post naar je thuisadres verzonden. Of dacht je dat banken toegangscodes per telefoon naar Hongkong doorgeven?

 

Dat weet ik dat je die kunt aanvragen en nee, ik weet heus wel dat banken geen toegangscodes per telefoon naar Hong Kong doorgeven ::), maar het gaat erom dat je de betreffende informatie nu moet kunnen opvragen. En dat gaat dus niet begrijp ik.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Je kan klantenservice bellen en via een omweg vaststellen of je voldoende saldo hebt.

 

Hmmm, er is dus toch een mogelijkheid. Kun je een tip geven over hoe of wat of wil je dat niet? Het is erg belangrijk om er vandaag achter te komen.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Het is niet mogelijk, ook niet via een omweg. Saldoinformatie mag door een bank nooit telefonisch verstrekt worden zonder telefonische toegangscode.

 

Je kan deze code wel naar je huisadres laten sturen en iemand van het thuisfront de code laten doorbellen.

 

Maar in Singapore zijn genoeg internetcafe's te vinden lijkt mij?

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Het is niet mogelijk, ook niet via een omweg. Saldoinformatie mag door een bank nooit telefonisch verstrekt worden zonder telefonische toegangscode.

 

Je kan deze code wel naar je huisadres laten sturen en iemand van het thuisfront de code laten doorbellen.

 

Maar in Singapore zijn genoeg internetcafe's te vinden lijkt mij?

 

Dat is het probleem ook niet, het gaat puur om het feit dat je je saldo nu moet kunnen opvragen als je helemaal geen hulpmiddelen bij je hebt. Dus geen codes voor mijnpostbank.nl, geen girofooncode en geen sms saldo alert.

Alleen je Giropas en je pincode (waarmee je dat hier in Nederland via een geldautomaat wel kunt checken, maar in Hong Kong dus niet).

Bij een bank binnen kan het dus ook niet?

Link naar reactie

mij staat iets bij (jaren geleden voor de internettijd) dat als je met je laatste afschrift bij de hand naar postbank belde ze ook saldo info gaven. Doordat je het afschrift had, stelden ze zo vast dat het om jou ging.

Wij zitten ook in het buitenland en daar gaan ze iets anders mee om: door het stellen van een aantal vragen kunnen ze vaststellen dat het om jou gaat. Zeker de moeite waard om even met de klantenservice te bellen! Succes!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    15 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.