10 okt | Holland Innovation - Jaarbeurs - Utrecht

Aanbevolen berichten

www.hollandinnovation.nl

 

Veni, Vidi, Venture - Kom, zie en onderneem

 

Julius Caesar zou heden ten dage een topondernemer genoemd worden. Hij kwan, zag en overwon. Hij was creatief en ambitieus. Eigenschappen die de wereld aan zijn voeten brachten. Eigenschappen die voor de hedendaagse groeiondernemers onontbeerlijk zijn.

 

Het valt niet mee om ondernemer te zijn en in je eentje de wereld te veroveren. Hoe vind je die bondgenoten? Dat is gelukkig makkelijk, kom naar Holland Innovation! Ondernemers en investeerders met passie en ambitie vormen een gevarieerd en levendig netwerk. Eén keer per jaar komen ze allemaal bijeen met de bedoeling elkaar te inspireren, te motiveren, kennis te delen en contacten te leggen.

 

Het inhoudelijke programma bestaat uit workshops en plenaire sessies. Op de beursvloer staan 40 stands van participanten en 150 stands van ondernemers en uitvinders. Gedurende de dag is ruim tijd beschikbaar voor de ruim 20 workshops, pitches, 1 op 1 gesprekken met participanten en/of investeerders en uiteraard wordt de dag afgesloten met een netwerkborrel. Ook zal er weer plaats zijn voor ‘de Leeuwenkuil’, geïnspireerd op Dragon’s Den. Hier kunnen ondernemers ‘on stage’ hun plan pitchen en maken zo direct kans op een echte investering!

 

Holland Innovation heeft dit jaar weer twee versterkende, interessante componenten: de Nationale Uitvindersdag en de uitreiking van de Rabobank Herman Wijffels Innovatieprijs.

 

 


 

Holland Innovation 2007

 

Waar: 10 oktober 2007 | Jaarbeurs Utrecht

 

Voor wie: Nieuwe ondernemers, (product) ontwikkelaars en investeerders.

 

Wat: Voornaamste elementen van de beurs zijn: de informatiebeurs met stands van ondernemers en participanten, 21 workshops, pitches, 1 op 1 gesprekken met experts en investeerders, plenaire kick-off en afsluiting met bijzondere gasten, en de Herman Wijffels Innovatieprijs.

 

Initiatief: Gemeente Utrecht, Provincie Utrecht, Taskforce Innovatie Regio Utrecht en Rabobank Nederland.

 

Organisatie: Nederlandse Beurs voor Investeringen in Bedrijven en Ondernemingen (NeBIB) en Nederlandse Orde van Uitvinders (NOVU).

 

Info: T: 0346-555774, E: info@hollandinnovation.nl

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nog een extra reden om Holland Innovation te bezoeken:

 

Elke standhouder of bezoeker kan, zonder kosten, zijn idee, bedrijf, sales pitch of elevator pitch van maximaal 1 minuut houden, Deze wordt professioneel opgenomen en op internet tv drie maanden lang uitgezonden. Tevens kan je je pitch op je eigen website embedden/afspelen.

 

Kortom, drie maanden lang je "one minute of fame".

 

Tot ziens op 10 oktober! Veni Vidi Video

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

ik kan niet voor de organisatoren beslissen, maar het ligt inderdaad in de lijn der verwachtingen dat de pitches, leeuwenkuil, etc., ook op www.hollandinovation.nl worden gepubliceerd.

 

Niet interessant voor Z-Peter begrijp ik, maar voor alle andere innovatieve standhouders en bezoekers een mooie kans om, zonder enige kosten of verplichtingen, op professionele wijze extra publiciteit voor hun product, idee, dienst of bedrijf te genereren.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik geloof dat we geen life streaming hebben. Maar we zullen zeker beelden vertonen op onze website, gehost door TV4B van exitrecordhouder Edo. Ik ben met de samenwerking. Loopt lekker. Wat anderen daar van vinden interesseert me niet.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

We zitten nu over de 150 innovatieve en creatieve ondernemers met een eigen stand en dik over de 1000 aangemeldde bezoekers. Meer dan verwacht. Wie er bij wil kan zich het beste vooraf aanmelden. Op de dag zelf kunnen we niks meer regelen en kost de toegang 45 euro.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Uiteindelijk hadden we 2000 aanmeldingen en 220 standhouders. Holland Innovation is daarmee het grooste evenement in Europa voor ondernemers en investeerders in nieuwe innovatieve/creatieve bedrijven.

 

De waardering was ook prima. Een dikke 7. Best veel voor zo'n groot evenement met zoveel uiteenlopende mensen. De catering scoorde trouwens een 4. Wat een drama was dat.

 

Rembert heeft wat leuke foto's en filmpjes op de site gezet. Sommige zijn echt dikke pret.

 

Zie http://www.hollandinnovation.nl/pers/persberichten

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.