• 0

Hoe wordt je website bekender zonder fin. middelen

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor de reactie.

 

Arbeid ( heb op een aantal websites een reactie gegeven en mijn site benoemd, de een noemt het spam, ik noem het reclame maken)

 

Nadenken ( Mijn visie is dat hoe hoger je komt op google hoe populairder je website wordt danwel is)

 

Maar volgens mij is het niet zo makkelijk, of juist wel... heeft iemand tips.. of do's of don'ts.......

 

www.beoordeelzelf.nl Diensten Beoordelen

Link naar reactie
  • 1

Spammen is dom. Als je straks bij Google zoekt zal je naam met spam gekoppeld worden.

 

Je kan proberen om aandacht te krijgen. Bijvoorbeeld door je unieke concept aan een verslaggever van een lokaal krantje te vertellen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Arbeid ( heb op een aantal websites een reactie gegeven en mijn site benoemd, de een noemt het spam, ik noem het reclame maken)

 

Als je de regels niet in acht neemt is het snel spam. Hier mag je bijvoorbeeld de signature gebruiken om je website te promoten, niet in postings.

 

Nadenken ( Mijn visie is dat hoe hoger je komt op google hoe populairder je website wordt danwel is)

 

Dat zou ik geen visie durven noemen. Ook denk ik dat het eerder andersom werkt: hoe populairder je website is, hoe hoger je scoort in Google. Het wordt ook niet warmer als we allemaal meer ijs gaan eten...

Link naar reactie
  • 1

opzich zou ik je gelijkgeven alleen mijn website bewijst dat het andersom gaat. Waar ik eigenlijk zelf ook redelijk verbaast over ben.

 

Misschien komt het ook omdat je woorden in Google intypt die psygologisch iets met je website te maken hebben. Maar in eigenlijk zeer korte termijn kom ik in het eerste rijtje van google terrecht bij een aantal zoekwoorden.

 

De website is trouwens om uiteindelijk een startkapitaaltje op te bouwen om voor mijzelf te beginnen, ......................

 

 

 

 

www.beoordeelzelf.nl Diensten Beoordelen

Link naar reactie
  • 0

Ik ben net begonnen, dus eigenlijk qua bezoekers is mijn website nog nihil, maar in Analytics is de rating sterk stijgende dus het aantal bezoekers ook. Helaas willen ze nog niet beoordelen wat uiteindelijk de bedoeling is op de website.. Maar langzamerhand komen er meer oordelen bij......

 

krijg mijn handtekening niet goed bij the way.............

www.beoordeelzelf.nl Diensten Beoordelen

Link naar reactie
  • 1

Ik ben net begonnen, dus eigenlijk qua bezoekers is mijn website nog nihil, maar in Analytics is de rating sterk stijgende dus het aantal bezoekers ook. Helaas willen ze nog niet beoordelen wat uiteindelijk de bedoeling is op de website.

 

Als je hieruit concludeert dat je website populair is, dan maak ik mij zorgen over de kwaliteit van de beoordelingen op je website.

 

Hoe voorkom je dat er misbruik wordt gemaakt? Dus dat er onterechte beoordelingen worden gedaan?

Link naar reactie
  • 0

Als iemand met een achtergrond in verzekeringen, ga ik uit van "de wet van de grote getallen" helaas zijn er nog geen grote getallen en vooral de eerste reacties zijn door vrienden gedaan...

 

We hebben een "meld misbruik" knop onderaan elke beoordeling

Om misbruik tegen te gaan. Als startende website zul je altijd in het begin aanlopen tegen dit soort problemen, mijn eerste zorg is om bekend te worden in Google.. Dus als mensen een bank in tilburg zoeken, mijn site bij de eerste 10 hits van google komt, dus eigenlijk niets anders als naamsbekendheid creeren. De kwaliteit van je beoordelingen moet dan goed zijn en anders wordt er wel een helder oordeel toegevoegd uiteindelijk.

www.beoordeelzelf.nl Diensten Beoordelen

Link naar reactie
  • 1

Als iemand met een achtergrond in verzekeringen, ga ik uit van "de wet van de grote getallen" helaas zijn er nog geen grote getallen en vooral de eerste reacties zijn door vrienden gedaan...

 

We hebben een "meld misbruik" knop onderaan elke beoordeling

Om misbruik tegen te gaan. Als startende website zul je altijd in het begin aanlopen tegen dit soort problemen, mijn eerste zorg is om bekend te worden in Google.. Dus als mensen een bank in tilburg zoeken, mijn site bij de eerste 10 hits van google komt, dus eigenlijk niets anders als naamsbekendheid creeren. De kwaliteit van je beoordelingen moet dan goed zijn en anders wordt er wel een helder oordeel toegevoegd uiteindelijk.

Ik had je site ff snel bekeken... Het volgende viel mij zo snel even op;

Ik kan niet via plaatsnamen zoeken... Dat tabblad wil ie niet openen, evenals provincie en beoordeling, dat is dus al een tegenvaller als bezoeker...

 

Het tweede punt is wat betreft mijn eigen beroepsgroep, gewichtsconsulenten, deze staat niet op je site terwijl deze beroepsgroep echt wel een eigen beroepsvereniging enzo al heeft... beetje jammer...

Link naar reactie
  • 0

Ik ga proberen een beetje subtiel te blijven, zoekmachine optimalisatie kan heel nuttig zijn, maar als de basis niet klopt, vertrekken je bezoekers weer net zo snel.

 

1. Ik klik op Hoveniers want ik denk "leuk, ik ga eens kijken welke hovenier in Almere het beste is".

2. Ik moet een provincie kiezen, vooruit dan maar

3. Ik moet ook nog onderscheid maken tussen de verschillende delen van Almere. Dat wil ik helemaal niet, want wat kan mij het schelen of de hovenier 10 kilometer moet rijden om mijn huis te vinden.

4. Ik klik op Almere buiten

5. Ik vind niks.............

 

5 stappen gedaan om niks te vinden.

Ofwel kies ervoor om per regio of provincie de beoordelingen te laten maken, of zorg dat er genoeg aanbod is.

 

Sla alle adviezen over het promoten van je site in de wind, en zorg dat het op zijn minst een redelijke user experience wordt.

 

Het idee opzich is hartstikke leuk en kan, mits goed uitgevoerd, ook heel succesvol worden in mijn ogen, maar op deze manier ga je het nooit redden, ongeacht zoekmachine optimalisatie, marketingbudgetten enz.

 

Dus begin met 1 stad, vul de database met gegevens, vraag de bedrijven om hun klanten in te schakelen voor beoordelingen, enz. Eerst je aanbod en sitestructuur op orde brengen, voor je ook maar aan promotie denkt.

 

In ieder geval veel succes

 

 

Link naar reactie
  • 1

Bedankt voor alle reacties, hier kan ik iets mee. Heb ook gewichtconsulenten nog even toegevoegd.

 

The user experience wat genoemd wordt snap ik helemaal, het is ook logisch in de morderne wereld om eigenlijk zo weinig mogelijk te doen. Maar ik heb inmiddels al 26000 namen ingevoerd en die vindt je al niet terug, hahahahaha dus als ik terug ga naar het begin Arbeid....

 

bedankt voor de reacties

www.beoordeelzelf.nl Diensten Beoordelen

Link naar reactie
  • 0
Beoordeelzelf.nl is een website voor een door consumenten. Wij hopen dat u hier alles kunt vinden en kwijt kunt wat u verwacht. Het is altijd mogelijk dat u zaken mist of graag anders zou zien. Wij willen dit graag weten! Neemt u contact met ons op via info@beoordeelzelf.nl.

 

Mocht u geïnteresseerd zijn om een advertentie van uw bedrijf op onze website te willen plaatsen neemt u dan door middel van een e-mail contact op met sales@beoordeelzelf.nl

 

Hoop is geen strategie. Je zou ook kunen schrijven: 'wij streven ernaar om er voor te zorgen dat u hier alles aan treft wat u verwacht. Mocht u iets toegevoegd willen zien dan kunt u contact opnemen...' maar er zijn waarschijnlijk nog wel betere zinnen vna deze strekking te bedenken.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.