• 0

Hoe promoot ik?

Hallo allemaal,

 

Ik heb me wat vrienden een website gelanceerd speciaal voor ondernemers in Nederland die hun aanbiedingen onder de aandacht willen brengen van een groot publiek. Helaas gaat dat niet zo makelijk en moet eerst mijn website goed bekend zijn bij de ondernemers en consumenten. Wij hebben wat flayers laten drukken die we in de stad gaan uitdelen, maar dat is niet genoeg.

 

Heeft iemand een tip voor ons om de website goed te promoten om zo de juiste doelgroep te benaderen.

 

Onze diensten zijn gratis. Kunnen wij daar misschien wat mee?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

 

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Op de website staat dat ik op "registreer bedrijf" moet klikken, maar dat kan ik nergens vinden. "Advertentie plaatsen" brengt me wel naar een scherm dat lijkt op een registratieformulier.

 

Hoewel de dienst als "gratis" is wordt er bovenaan gesuggereerd dat ik binnenkort wel eens op de hoogte kan worden gebracht dat het niet meer gratis is? Word ik dan straks gebeld met de mededeling dat ik een nu nog niet vaststaand bedrag moet betalen vanwege een vermelding? Hoe hoog is dat tarief en wanneer zou dat in moeten gaan?

Link naar reactie
  • 0

De dienst is en blijft voorlopig gratis. Zodra wij een vergoeding gaan vragen zullen wij iedereen per email benaderen. Ze kunnen dan bepalen of ze gebruik willen blijven maken van onze diensten of niet. Maar dat is iets voor over een paar jaar en niet nu.

 

Dus als je gebruik maakt van onze diensten, dan ben je aan niks gebonden. Wel stellen wij het op prijs als je een link van de site op jouw website plaats, maar zelfs dat is niet verplicht.

 

Conclusie de dienst is GRATIS.

 

 

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

Ik kan me voorstellen dat er wat verwarring ontstaat over registreer bedrijf.

 

Wij zullen dit aanpassen.

 

Bedankt dat u daarop wijst.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Farber

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

Om een site bij de consument te brengen heb je twee mogelijkheden:

  • Waanzinnig idee. Super concept. Free publicity. Helaas is dat hier niet het geval. Dit idee hebben ze 5 jaar geleden al gelanceerd. Is toen niet gelukt.
  • Goede marketing strategie: Maar daar heb je budget voor nodig. En dan praat ik over heel veel centjes.

 

Ik wil je niet ontmoediggen maar probeer je concept aan te passen. Je richt je op een hele grote doelgroep.

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het effe niet. Je hebt een site voor ondernemers die hun producten onder de aandacht willen brengen, maar je weet niet eens hoe je je eigen site onder de aandacht moet brengen ???

 

Misschien moet je dan met jou site maar weer op een andere site gaan staan die wél onder de aandacht komt

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Ik zie op de openingspagina een plant van 1 Euro voor 0 Euro. Ha. leuke aanbieding, dus ik klik door, en nog eens... En dan kom ik op de pagina van de daadwerkelijke aanbieder (denk ik tenminste...) maar geen aandieding te bekennen?? Waar is nou die plant voor E 0,-?

 

???

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

De ondernemers krijgen de mogelijkheid om hun aanbiedingen op onze site te plaatsen. Zij kunnen zowel een link opnemen naar hun site als naar hun productpagina waar het product te vinden is.

 

Wij controleren of de kvk nummer bestaat en overeenkomt met de rest van de gegevens.

 

Het hoef dus niet zo te zijn dat je alle procucten terug vindt op hun site.

 

Het beste is dan om contact met hun op te nemen.

 

Daarnaast bieden wij ook ondernemers zonder en website de mogelijkheid om hun aanbiedingen onder de aandacht te brengen.

Hun aanbiedingen tref je op onze site aan en in hun winkel.

 

Ik hoop dat ik hiermee het een en ander duidelijk heb gemaakt.

 

Bedankt voor jullie tips

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

Het beste is dan om contact met hun op te nemen.

 

Ten eerste zit ik daar als gebruiker niet op te wachte, ik wil direct goed zitten. Ik zou afhaken als ik hetzelfde pad had doorlopen als Henri. Ook als ik serieus op zoek was naar een dergelijke plant.

 

Daarnaast gaat de geloofwaardigheid van de site eraan onderdoor als je een plant aanbied die normaal 1 euro ::) kost, en nu gratis is! Ik begrijp dat de prijzen van deze aanbiedingen niet door jou bepaald worden, maar ik kan me voorstellen dat je de 'aanbieding van de dag' selecteert op geloofwaardige en aantrekkelijke aanbiedingen.

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment laten wij dat over aan de website zelf.

De mogelijkheid om zelf een aanbieding van de dag te selecteren is aanwezig. Zodra de website wat voller wordt, zullen wij zoals jij het formuleerd een aanbieding van de dag selecteren.

 

Dat je wordt doorverwezen naar een ander site is geen probleem. Zolang het maar bij max 2 blijft. Is uit een onderzoek gebleken.

 

Bedankt voor je reactie.

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment laten wij dat over aan de website zelf.

De mogelijkheid om zelf een aanbieding van de dag te selecteren is aanwezig. Zodra de website wat voller wordt, zullen wij zoals jij het formuleerd een aanbieding van de dag selecteren.

 

Dat je wordt doorverwezen naar een ander site is geen probleem. Zolang het maar bij max 2 blijft. Is uit een onderzoek gebleken.

 

Bedankt voor je reactie.

Dat klopt inderdaad. Maar wanneer ik dan vervolgens geen aanbieding krijg van die betreffende plant, is het bij mij snel over. Ik begrijp dat dit niet jouw verdienste zijn, maar jouw site wordt er wel op afgerekend.

Link naar reactie
  • 0

Ik zal dit in de gaten houden. Bedankt voor het meedenken.

 

Ik heb jouw website net bezocht. Jij bent best scherp met je prijzen.

 

 

Veel succes

 

 

[Edit forumregel 5 toegepast mod]

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

 

Dat klopt inderdaad. Maar wanneer ik dan vervolgens geen aanbieding krijg van die betreffende plant, is het bij mij snel over. Ik begrijp dat dit niet jouw verdienste zijn, maar jouw site wordt er wel op afgerekend.

 

Ik geloof dat Farber niet helemaal snapt hoe mensen dan denken.

 

Iemand klikt door op een aanbieidng op zijn site en vervolgens is die nergens te vinden.

Die klikker denkt dan :

Wat een flutbedrijf dat ze een nep aanbieding als lokkertje gebruiken, klik weg.

Wat een flutsite dat ze de kwaliteit van de adverteerders niet checken.

Ach dan zal de rest van de linkjes ook wel niet betrouwbaar zijn, klik weg.

 

De kwaliteit van je site staat of valt bij de kwaliteit van je content.

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp jullie wel. Ik zal dat in de gaten houden.

Belangrijk is dus de kwaliteit van de site hoog te houden door ondermeer hierop te letten.

 

zijn er website's waar je je kunt aanmelden om zo je website te promoten

 

Ik hoor wel van jullie

 

 

 

Huisaanhuisnet.nl de aanbiedingensite van Nederland

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp jullie wel. Ik zal dat in de gaten houden.

Belangrijk is dus de kwaliteit van de site hoog te houden door ondermeer hierop te letten.

 

zijn er website's waar je je kunt aanmelden om zo je website te promoten

 

Ik hoor wel van jullie

 

Hier is al veel over geschreven. Gebruik de zoekfunctie eens...

 

Toch nog een tip: begin met de zoekmachine's (voor zover je dat nog niet hebt gedaan)...

 

Edit: jij natuurlijk ook alle succes gewenst!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.