• 0

Originele mailing

Beste mede innovatieve mensen,

 

Ik sta voor een probleem. Ik heb een klanttevredenheidsonderzoek gedaan voor het communicatie-ontwerbureau waar ik voor werk.

Nu wil ik de klanten bedanken voor hun mede werking. Ik wil via de post dus gewoon de brievenbus een originieel kadootje geven dit is redelijk low budget denk ik termen van 5,- euro ex bedrukking.

Ik heb het hele internet afgespeurd naar iets origineels. Maar ik kom alleen maar op de gebaande paden.

Hebben jullie nog originele ideeen? Het thema is even op adem komen. We hebben al gekeken naar een oxygen capsule hierbij is echter het probleem; past niet door de brievenbus.... HELP

 

 

Laat je hart spreken, zet je in voor die mensen die strijden voor hun leven!

 

Kijk op www.hetwielisrond.nl en steun ons!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mint blaadjes is al redelijk standaard aangezien wij onlangs bijna hetzelfde hebben gedaan met pepermuntjes in een click doosje.

Dus ik blijf nog even radeloos. Zag wel op het forum iets over muismaten. Niet bizar origineel wellicht in een bepaalde vorm wel interessant. Iemand goeie leveranciers?

 

 

Laat je hart spreken, zet je in voor die mensen die strijden voor hun leven!

 

Kijk op www.hetwielisrond.nl en steun ons!

Link naar reactie
  • 0

Mint blaadjes zijn nooit weg, maar misschien wel wat standaard.

Kun je niet iets met het gegeven lucht doen?

 

Ik weet niet in wat voor strekking je ondrzoek heeft plaats gevonden. Onder mensen met alleen astma o.i.d. Mocht je niet meteen mensen tegen de kop stoten dan is het wellicht een leuk idee een opblaasbare stoel of tas of iets in die richting te geven. Ik moet na dat soort dingen in ieder geval altijd behoorlijk op adem komen.

 

Nogmaals ik weet niet of je het kan maken tegenover deze mensen, maar daar weet je vast en zeker zelf een antwoord op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.