Heb een probleem mbt aangifte IB voor ondernemers over 2006. Deze moet ik dus nog steeds indienen.
Nu is het probleem dat ik niet alles weet qua activa/passiva. De ondernemings is in okt 2006 gestart. Met geldlening van 55000 en rekeningcourantkrediet 10.000. De beginbalans is dus niet zo moeilijk.
Maar nu weet ik niet precies de waarde van de voorraad op 31-12-2006. Kan ik dit nu op basis van in en verkopen nog achterhalen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
prutser
prutser
Hallo,
Heb een probleem mbt aangifte IB voor ondernemers over 2006. Deze moet ik dus nog steeds indienen.
Nu is het probleem dat ik niet alles weet qua activa/passiva. De ondernemings is in okt 2006 gestart. Met geldlening van 55000 en rekeningcourantkrediet 10.000. De beginbalans is dus niet zo moeilijk.
Maar nu weet ik niet precies de waarde van de voorraad op 31-12-2006. Kan ik dit nu op basis van in en verkopen nog achterhalen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12769-probleem-met-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag