• 0

verkeerde advertentie geplaatst

bij voorbaat, ik vermoed dat dit onderwerp hier pas, anders mijn excuus mod's...

 

Het gaat om het volgende;

Ik heb een tijdje geleden per mail verzocht tot het plaatsen van advertenties in 2 wijkbladen. Het proces liep vlekkeloos voor wijkkrant A (om het zo maar te noemen) en heb hiervan ook een voorbeeld van ontvangen van te voren. Van wijkkrant B, waar ik het ook zou moeten ontvangen, heb ik het niet gehad en heb ik tevens hier geen goedkeuring ofzo voor verleend uiteindelijk, maar ik ging er redelijk van uit. Voor wijkkrant A kloppen alle afmetingen zoals ik het heb aangevraagd. Voor wijkkrant B, hebben ze mij een grotere advertentie geplaatst en natuurlijk dit op de nota, die ik vandaag binnen kreeg ook flink het bedrag op geschroefd.

 

Nu wil ik dit bedrag uiteraard niet accepteren, simpel gezegt omdat ik er niet om heb gevraagd... Maar is dit juridisch mogelijk en hoe kan ik dat het beste aanpakken? Via de e-mail of telefonisch? Of via een aangetekende brief?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

nou, kijk eens aan.

 

als je goed in je schoenen staat kan je bellen, maar vergeet niet dit zijn wel mensen die hun woordje goed en snel keihard kunnen verdedigen, dus een mail is veiliger als je wat onzekerder bent.

 

je stuurt ze een mail met als bijlage de correspondentie mbt de advertentie. je meld ze dat jij hebt gevraagd om een ad van het type X en dat hu dat ook bevestigd hebben, dat zij zonder te vragen type Y hebben geplaatst is hun eigen fout, je werkt echter niet hard aan je bedrijf om de fouten van iemand anders te betalen, je zegt dat je de prijs van de ad betaald die je hebt aangevraagd, zoals afgesproken. je zou zelfs kunnen zeggen dat je helemaal niet betaald omdat ze zicht niet aan hun afspraken hebben gehouden, maar daar ben ik persoonlijk geen voorstander van want je wilt het natuurlijk netjes afhandelen als eerlijke hard werkende ondernemer.

 

succes er mee!

 

 

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Ik had vanmorgen gebeld... Maar de persoon die er over gaat heeft vakantie en belt me dan terug...Ik snap ook niet dat ze dan geen vervanger hebben ???

 

 

 

tja, ik weet niet hoe groot die zaak is, maar als het een paar man zijn dan kan het zijn dat ze dit soort dingen aan de directeur overlaten, en als die nou net met vakantie is....het is hun fout zij moeten het maar oplossen, ik zou zeker in ieder geval nooit meer dan je afgesproken bedrag betalen 8)

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Ik had vanmorgen gebeld... Maar de persoon die er over gaat heeft vakantie en belt me dan terug...Ik snap ook niet dat ze dan geen vervanger hebben ???

 

 

 

tja, ik weet niet hoe groot die zaak is, maar als het een paar man zijn dan kan het zijn dat ze dit soort dingen aan de directeur overlaten, en als die nou net met vakantie is....het is hun fout zij moeten het maar oplossen, ik zou zeker in ieder geval nooit meer dan je afgesproken bedrag betalen 8)

 

En dat ben ik absoluut ook niet van plan... zou lekker zijn, als ze bij iedereen zo'n fout maken... net zoiets alsof je een brood besteld bij de bakker en je krijgt zijn machine mee... zou lekker worden ::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.