Ik zit met een vraag ik ben bezig met een verzorgingsproduct op de markt te brengen.
Nou ben ik zover dat ik moet gaan kijken hoe ik winst ga maken.
Ik bedoel moet ik ervan uit gaan dat ik op de grote markt kom dus niet zoveel winst erop gooien of moet ik met juist wel veel winst erop gooien zo in het begin en voor de kleinere markt gaan.
Ik denk dan zit je aan het bedrag vast .
Ja ik leg het niet zo goed uit maar als iemand mij begrijpt zou de gene dan een tip kunnnen geven.
Ik weet zeg maar wel wat het product mij gaat kosten dus voor hoeveel verkoop ik het wat is de gangbare marge
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
leonie10
leonie10
Hoi allemaal,
Ik zit met een vraag ik ben bezig met een verzorgingsproduct op de markt te brengen.
Nou ben ik zover dat ik moet gaan kijken hoe ik winst ga maken.
Ik bedoel moet ik ervan uit gaan dat ik op de grote markt kom dus niet zoveel winst erop gooien of moet ik met juist wel veel winst erop gooien zo in het begin en voor de kleinere markt gaan.
Ik denk dan zit je aan het bedrag vast .
Ja ik leg het niet zo goed uit maar als iemand mij begrijpt zou de gene dan een tip kunnnen geven.
Ik weet zeg maar wel wat het product mij gaat kosten dus voor hoeveel verkoop ik het wat is de gangbare marge
Please graag een reactie
alvast bedankt
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12806-prijsstelling-bij-lancering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag