• 0

relatiebeding in gesplitst bedrijf

Hallo allemaal ,

 

Ik zal het kort houden .

 

Vorig jaar zijn mijn 2 directeuren uit elkaar gegaan na 14 jaar met elkaar een bedrijf gerund te hebben. Dit alles is op goede verstandhouding gebeurd. Het bedrijf heeft zón 800 tot 1000 klanten

waarbij ze overeengekomen zijn dat ze die allebei mogen bedienen en behouden.

 

Ik heb een arbeidsovereenkomst uit 1998 getekend waarbij een relatiebeding zit. Deze houd in dat ik 3 maanden niet met relaties mag omgaan etc etc .

 

Nu heb ik een aanbieding gehad van mijn ex-baas om partner te worden in de zaak doormiddel van een managment B.V.

 

Geld dit relatiebeding dan nog, aangezien ze dezelfde klanten hebben ??

 

Hoor het graag van jullie.

 

[titel aangepast en poll verwijderd - mod]

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Jouw werkgever is het bedrijf, niet de directeuren. Je hebt een overeenkomst met het bedrijf en daar kan je aan gehouden worden.

 

Wellicht dat jouw directeur behalve zijn collega en klanten ook zijn werknemers graag ziet gaan, maar dat lijkt me sterk. Het lijkt me dat jouw 'nieuwe' directeur maar eens met de oude moet gaan praten, en niet jou de kastanjes uit het vuur laten halen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.