• 0

welk uurtarief voor groot project?

Gast Verwijderd account

Hallo HL'ers,

 

Ik zou graag jullie hulp willen inschakelen bij het volgende.

 

Ik ben bezig met het schrijven van een projectplan voor mijn eerste klant. Dit is ook meteen een hele grote organisatie.Ik ga bijeenkomsten en andere promotionele activiteiten organiseren voor ze. Het project zal 6 maanden duren en het zal mij ongeveer 40 uur tijd gaan kosten. Ik weet nu niet wat ik moet vragen als uurloon. Mijn nadeel is dat dit mijn eerste klant is en ik nog geen referenties heb. Mijn voordeel is dat de organisatie geen andere mogelijkheden ziet om deze doelgroep te bereiken. Ik weet niet wat normaal is in de markt. Kan iemand mij een indicatie geven wat ik zou kunnen vragen?

 

Bij voorbaat dank

 

Oumnaas

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Over omhoog kicken van een topic gesproken.... :-\

 

Maar wel een leuk tooltje... Dan zit ik redelijk in de buurt met mijn honorarium model. Ik ga er van uit dat iedere opdracht aan minimaal 2 van de 3 voorwaarden moet voldoen: Geld, Fun en Prestige. Als het geen leuke klus is, dan moet het in ieder geval goed betaald worden en bijdragen aan mijn CV. Als het een low-budget klus is, dan moet ik het in ieder geval leuk vinden om te doen en goed zijn voor mijn CV. Als de klus niet bijdraagt aan mijn CV moet het in ieder geval goed zijn voor de portemonee en een leuke klus zijn.

 

Ik werk niet alleen voor het geld, niet alleen voor de prestige en ook niet alleen voor de fun. Het is natuurlijk helemaal kaasie als je 3 uit 3 scoort, maar dat komt helaas weinig voor.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.