• 0

website (shop) laten testen?

Hallo,

Wie weet er goede plekken op internet om serieuse webmasters te vinden die voor mij mijn site kunnen testen.

 

Het gaat me dus niet om mensen die even snel een blik op de site werpen en dan hun mening geven maar om mensen die bereid zijn het systeem echt even te gebruiken en dan aan willen geven of ze nog foutjes tegen zijn gekomen of dat bepaalde dingen beter zouden kunnen/moeten.

 

Het gaat om een internet shop waar ik de afgelopen maanden aan heb gewerkt en waarin vele duizenden euro's zijn geinvesteerd.

 

Doordat ik echter ondertussen zo lang er mee bezig ben ben ik bang dat ik "blind" ben geworden voor eventuele fouten en onlogische indelingen dan wel andere punten.

 

Ik ben bekend met de site sitechecks.nl maar vind daar nogal veel checks tussen staan die binnen 10 seconden gedaan zijn om zelf maar een sitecheck te kunnen plaatsen (en erg rustig de afgelopen tijd).

 

Ik zoek dus een stuk of 3 tot 5 mensen die me hierbij willen helpen, als tegenprestatie krijgen deze mensen na het live gaan van de site van mij een leuke atentie per post (indien je je naam/adres wil prijsgeven natuurlijk).

 

Indien er hier mensen zijn die willen helpen hoor ik dat graag en als er mensen zijn die goede webmaster sites weten (met beetje volwassen publiek) hoor ik dat ook graag.

 

Indien deze post tot ergenis leid bij bepaalde mensen.... mijn excuses.

mvg

 

Daniël

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben best goed in het testen van de technische aspecten stuur maar even PM met url dan kijk ik wel even 5-10 minuten.

 

Maar testen is ook een vak dus als je echt een gedegen test wilt hebben kun je beter op zoek naar profi-testers. Het alternatief is juist heel veel mensen even te laten testen en zorgen dat je code alle foutmeldingen netjes logt. Bezoekers melden nl. fouten zelden, zeker als ze er geen belang bij hebben.

 

Geen werving overigens, vind het testen van m'n eigen code al 'leuk' genoeg ;D

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Het gaat om me vooral of er nog grote fouten zijn en of de indeling van de website goed is zodat klanten hun bestelling snel en eenvoudig kunnen plaatsen.

Voor mij is alles duidelijk, maar ja ik heb het zelf zo verzonnen.

Misschien is het voor andere dus wel helemaal niet duidelijk.

 

Voor het bouwen van deze webshop is er een expert review gedaan op mijn huidige webshop en de "fouten" die daarin zaten zijn dus in de nieuwe shop geprobeerd op te lossen maar een frisse blik is altijd heel erg welkom.

 

Daniël.

 

P.S. PM verzonden

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.