• 0

Dat kan ik ook!

Toegangsweg naar onze dorpskern...

 

bereikbaar1.jpg

 

bereikbaar2.jpg

 

Vanavond even in mekaar geflansd, ben benieuwd hoe lang het blijft hangen! Zo'n A4-tje is dan toch maar een klein dingetje..

 

Ik ben geinspireerd door een artikel dat ik vandaag las over guerilla marketing... :D

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Erg leuk gevonden. Als ondernemer moet je creatief kunnen zijn om de aandacht te richten op het bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

Nu moet je dus niet op je lauweren gaan rusten: schrijf een kort persberichtje naar lokale media (voeg een mooie high-res foto bij), en je krijgt nog wat extra aandacht. Daarnaast zou je dit eenvoudig uit kunnen breiden door bijvoorbeeld op de stadsplattegronden soortgelijke briefjes te hangen met 'TinyToyCars is altijd gemakkelijk te vinden' of iets dergelijks, dan creëer je een interessant herhalingseffect. Verover Voorwinden volledig met dit soort ludieke briefjes, dat vergroot de kans flink dat mensen veel meer over je gaan praten. Succes!

Link naar reactie
  • 0

Het mag wel wat groter hoor ;)

 

Nee, juist subtieler: of precies 1/64 (dan wordt 1 verdieping 5 cm, da's wel erg klein) maar anders gewoon 30-40 cm. hoog. Het moet juist geen reclamebord zijn, maar een heel subtiel klein garagetje. Valt minder op, maar de verbazing is dan groter.

Ik bedoel dat A4tje, kan je toch vrijwel niet lezen vanuit de auto!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ook een goed idee!

 

Ik had een tijdje terug hier een variant op bedacht: zet een kleine garage met een drietal autootjes bij iedere dokter, garage, tandarts, ziekenhuis, waar van die 'lego' speeltafels staan...

 

Ik kwam er echter al snel achter dat dat een prijzige operatie wordt...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.