• 0

Welke ondernemer wil er kijken naar mijn Businessplan

Beste ondernemers.

 

Ik ben een vrouwelijke onderneemster die pas voor zich zelf begonnen is.

Ik heb een kinderopvang bemiddelings bureau opgestart.

Ik heb grondig onderzoek gedaan over heel Nederland met de vraag waar nu echt behoefte naar is in Nederland met betrekking op de kinderopvang.

Met grote meerderheid kwam het volgende naar voren.

Er moet één website zijn waar alle informatie op staat zoals,

kinderopvangcentra in mijn regio, wachttijden, beoordelingen van andere ouders. Hier ben ik mee aan de slag gegaan met gevolg een geweldige website (online vanaf 1 september) waar alle informatie opstaat die een ouder maar wenst.

Ik bied de ouders en ondernemers in de kinderopvang diverse diensten aan, ik heb al veel klanten die zich willen laten registreren.

Ik heb een ondernemersplan gemaakt die ik aan de bank wil voorleggen om zo een financiering van € 7000,- te krijgen.

Ik zou graag respons willen hebben op dit ondernemersplan van ervaren ondernemers voordat ik naar de bank stap.

 

Bent u ondernemer en spreekt het bovenstaande u aan stuur dan een E-mail.

 

M.v.g. Erika

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tipje: Bizner geeft startende ondernemers een krediet van 5000 Euro, dan heb je het meeste van je financiering al binnen.

Wellicht dat je het overige kunt doen met een PL, kostenreductie of liquiditeitsoptimalisatie (leveranciers - in overleg - later betalen...klanten vooruit laten betalen...et cetera).

 

Veel succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.