• 0

Op zoek naar investeerder

Geachte investeerder(s),

 

Ik ben een zelfstandig ondernemer van 20 jaar en ben de afgelopen 4 maanden 24/7 bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuw internet systeem/platform waarmee we een groot deel van de bestaande (paysite)webmaster, internet advertising en internet billing markten willen overnemen (wereldwijd)

 

Om het systeem te realizeren hebben we +/- 1500/2500 euro nodig (programeurskosten e.d.) en +/- 5000/10.000 euro voor targetted

promotie dus we zijn op zoek naar een geintereseerde investeerder.

 

Indien de promotie slaagt (wat vrijwel zeker is gezien onze huidige marktpositie) is een rendament van 200% binnen 2 maanden zeer makkelijk haalbaar (ook op grotere investeringen).

 

Indien u serieus intresse heeft is er evt. de mogenlijkheid om het systeem online in werking te zien (het basis concept is reeds deels online).

 

Met vriendelijke groet,

Jan Jaap

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Jan Jaap ,

 

Allereerst welkom op het forum.

 

Met zulke bedragen zal geen enkele investeerder geïnteresseerd zijn, dat levert veel te weinig op. Ik zou je dan ook aanraden eens goed na te gaan wat je mogelijkheden zijn met leningen bij de bank, of bij familie of kennisen.

 

200% in twee maanden is een erg ongeloofwaardige terugbetaaltijd (want enorm kort, vooral als je het geld in marketing wilt stoppen), als je zo zeker bent van je zaak zou ik proberen het geld van een (potentiële) klant te krijgen, dat is veel gemakkelijker. De programmeurskosten zijn toch al gemaakt, als ik je verhaal kan volgen?

 

Verlies je zelf trouwens niet in al te enthousiaste verwachtingen. Optimisme is natuurlijk altijd goed, maar wees niet naïef met onlogische verwachtingen (die horen in de internethype, nu is men extra voorzichtig bij zulke verwachtingen).

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Jan Jaap,

 

Welke acties heb je tot nu toe genomen om aan financiering te komen? en wat is het resultaat van die acties?

 

Ik vraag met in ieder geval af of deze actie nuttig is. Ik geloof niet dat er zoveel investeerders op dit forum zitten. Het is net zoiets als vragen of er hier klanten zijn voor je product.

 

Als je wil weten "hoe" je het beste aan investeerders kan komen, dan denk ik dat je hier wel aan het goede adres bent. Er zijn aardig wat ondernemers op dit forum die ervaring hebben met het zoeken naar kapitaal. Dan moet je wel je vraag herformuleren.

 

Vriendelijke groeten,

Nils de Witte

(moderator)

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Met zulke bedragen zal geen enkele investeerder geïnteresseerd zijn, dat levert veel te weinig op. Ik zou je dan ook aanraden eens goed na te gaan wat je mogelijkheden zijn met leningen bij de bank, of bij familie of kennisen.

 

Nou, ik denk dat Jan Jaap een troll is. Niemand kan toch serieus denken dat je met een investering van 1200 euro de internet billing markt wereldwijd kan overnemen?

Je verwacht van een startende ondernemer een hoop ambitie, maar een vleug realisme moet er wel in zitten. Dat zie ik hier helemaal niet.

 

Christine

Link naar reactie
  • 0
Nou, ik denk dat Jan Jaap een troll is.

 

Ik ook. Ik wou het netjes houden, maar ja. Dit schept tenminste duidelijkheid ;D Reusje voor Christine.

 

En Jan Jaap? mogen we nog een reactie van je verwachten? Of was dit een schot in het duister zonder enige opvolging.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.