Onderzoek bedrijfshuisvesting starters

Aanbevolen berichten

Dit bericht is voor startende ondernemingen:

 

Mijn naam is Caroline Wijdeven. Op het moment ben ik student aan de Fontys Hogescholen in Eindhoven. Ik volg de opleiding MER Vastgoed en Makelaardij. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de bedrijfshuisvesting van startende ondernemingen in de 21 grootste steden van Nederland.

 

Ik stel het bijzonder op prijs als u, als startende ondernemer, bereid bent om aan mijn onderzoek mee te werken. Ook wanneer u vanuit uw eigen huis werkt of parttime ondernemer bent is het invullen van de lijst voor mij van belang.

 

Door op onderstaande link te klikken, opent u mijn vragenlijst. Hierin worden vragen gesteld over uw startsituatie en uw huidige bedrijfshuisvesting. Het invullen van deze vragenlijst kost u ongeveer 5 minuten.

http://www.thesistools.com/?qid=34252&ln=ned

Door het invullen van deze enquête maakt u kans op een Nationale Dinercheque ter waarde van 50 Euro!

 

Als dank kan ik, als u het op prijs stelt, na afloop van het onderzoek u een korte samenvatting sturen van de resultaten. Indien u dit wenst kunt u uw e-mailadres versturen naar c.wijdeven@student.fontys.nl.

 

Heeft u vragen naar aanleiding van mijn onderzoek kunt u mij eveneens bereiken op bovenstaand e-mailadres.

 

Met vriendelijke groet,

 

Caroline Wijdeven

Student Fontys Hogescholen

MER Vastgoed & Makelaardij

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Eén keer je bericht plaatsen is voldoende Caroline, in meerdere boards hetzelfde bericht plaatsen is niet wenselijk.

 

Het zou leuk zijn wanneer je de resultaten terugplaatst op dit forum, en niet enkel via e-mail aan mensen die hun interesse uitspreken. De inhoud van de vragen lokt niet echt vertrouwelijke antwoorden uit, dus dat kan wellicht gewoon op het forum? :)

Link naar reactie

Na afloop van het onderzoek zal ik een samenvatting van de resultaten op het forum zetten.

 

Groeten,

Caroline Wijdeven

 

ps; Het was niet duidelijk voor mij onder welk onderwerp mijn bericht thuis hoorde. Vandaar dat ik het onder meerdere onderwerpen heb geplaatst. Excuses voor het ongemak.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.