• 0

marktonderzoek op een beurs

Beste HL mensen.

 

ik ben voor een bepaalde doelgroep een product aan het ontwikkelen. Nu weet ik natuurlijk dat een marktonderzoek cruciaal is voor een goed product.

 

Voor deze doelgroep zijn over een paar maanden twee beurzen/bijeenkomsten. (een van 500 bezoekers en een internationale beurs met 100.000+ bezoekers)

 

hoe kan ik deze mensen het beste bereiken en motiveren om mee te werken?

 

ik zit zelf te denken aan een online vragen formulier met als bedankje een kortingsbon voor de producten. zal dit werken??

 

om de online vragenlijst bekend te maken zit ik te denken aan flyeren, bij deze doelgroep worden flyers relatief goed geaccepteerd, maar er zijn misschien betere alternatieve.

 

alvast hartelijk bedankt.

 

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om je doelgroep te bereiken en ook voldoende respons te hebben, zul je iets moeten doen wat de doelgroep triggert. Wat boeit ze, waar zijn ze mee bezig, wat vinden ze leuk? Stem hierop je onderzoeksactie af en je krijgt in ieder geval meer respons.

 

Veel mensen worden tegenwoordig dood gegooid met online onderzoek. Selecteer je doelgroep dus goed en trigger ze! en bekijk goed of online het ideale medium hiervoor is. alternatieven als email, brieven en telefonisch kunnen effectiever zijn bij bepaalde doelgroepen (al zijn hieraan natuurlijk meer kosten verbonden....)

Met vriendelijke groet,

Stinos CTL

Steyn Elshout

www.stinos.nl

06 42034284

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.