• 0

Waar zakenpartners vinden?

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Netwerken op plekken waar 'het soort mensen' wat je zoekt komt, en zoveel mogelijk mensen laten weten dat je op zoek bent naar een zakenpartner en wat zijn of haar profiel moet zijn. Ook zou je dit bijvoorbeeld bij de KvK kunnen laten weten, zij hebben diverse rubrieken in hun magazines waarin jouw oproep wellicht aan bod kan komen.

 

Weet je al precies wat je zoekt in je partner, en wat je precies nodig hebt?

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit me aan bij Jeroen.

 

Denk na wat voor achtergrond, kennis, vaardigheden, karakter die andere persoon bij voorkeur heeft. Is opleiding van belang en leeftijd/levensfase evt? Welke vaardigheden/kennis/ervaring ontbreken bij jezelf of zou je willen versterken? Is de geografische locatie van belang? Moet deze zakenpartner een investering doen? Je kan een specifieke oproep plaatsen in de sectie vraag en aanbod.

Link naar reactie
  • 0

Beste badeend hahah,

 

Het zoeken naar een partner is lastiger dan dat het in eerste instantie lijkt.

 

De ideale samenwerkingspartner, moet namelijk jouw tekortkomingen aanvullen en vice versa.

Daarnaast moet je altijd de achtergrond van diegene checken, heeft hij geen schulden, heeft hij ervaring met de branche waar je in wilt beginnen, is hij te vertrouwen (lastig te achterhalen), voegt hij daadwerkelijk iets toe, heeft hij het gewenste niveau, is hij bereidt indien nodig te investeren etc etc.

Dit is een kleine selectie van de waarden waarmee je rekening moet houden.

 

Zelf heb ik het geluk een goede vriend te hebben met wie ik een optimale samenwerking heb.

Geruchten over het feit dat je nooit met vrienden samen moet werken berust wat mij betreft op onzin, zolang je maar werk en prive echt gescheiden kunt houden is er niets aan de hand. Ook is een open mind is vereist en moet je van elkaar wel dingen aan willen nemen/accepteren etc.

 

Ik zou zelf eerst in je omgeving kijken of er geen geschikte kandidaat rondloopt (je kent immers deze personen hun zwakke en sterke kanten), op deze manier hoef je niet af te wachten of hetgeen de "onbekende" partner zegt ook daadwerkelijk waaar kan maken!

 

Heel veel succes gewenst!

 

Groeten Wim

Vraag je niet af waarom, vraag je af waarom niet!

Link naar reactie
  • 0

In mijn directe omgeving zijn er helaas geen mensen die hier geschikt voor zijn en er interesse voor hebben. Ik ben me er heel goed van bewust dat het heel lastig is om een goede zakenpartner te vinden zeker als je diegene (nog) niet goed kent.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.