• 0

HEMA website

Help! Wat is er met de oude, vertrouwde HEMA website gebeurd? Assortiment als startpagina, alsmede inzet op webwinkelen. Wat vinden jullie ervan?

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Werkt lekker. Scannen naar soort product werkt prima op de homepage (lijkt een beetje een brei) Belangrijkste aanbod bovenaan. Duidelijk overzicht van producten en eindelijk eens een site waar ik gelijk zie dat ik een product aan m'n mandje heb toegevoegd zonder te moeten zoeken naar waar iets op de pagina is veranderd of een popup weg moet klikken. Goede snelle interactieve filter(s?) voor producten. Schuifje voor de prijs werkt lekker maar kan geen selectie maken om alleen herenondergoed te zien (misschien is prijsstelling het belangrijkste criterium van de hema?)

 

Eerste indruk prima! Ga een hoop inspiratie opdoen.

 

Ben benieuwd wie deze site heeft gemaakt.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het 1000 keer niks. Slordig, onoverzichtelijk en ik was opzoek naar het printen van een album en alle info die ik eerst zo kon vinden daar moest ik nu echt naar zoeken. Ik vind het echt een beetje iets van we willen wat maar het komt niet uit de verf. Net als dat rode logo op die blauwe achtergrond...niet echt opgelet met vormgeving? Sorry hoor, dat ik het zo zeg maar dat was nou echt mijn eerste indruk. Ik had liever de oude site!

Link naar reactie
  • 0

Heb ook maar even een kijkje genomen, maar volgens mij is deze site nog net iets te hip voor de doelgroep van de HEMA, maar misschien willen ze zich wel richten op een jongere doelgroep ;D

 

Daarbij is het wel ietwat amateuristisch om alle assortimentscategorieen op de voorpagina te plaatsen: beetje onzin!

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie
  • 0

Site is duidelijk nog in ontwikkeling. Volgens mij hebben we met een tijdelijke startpagina te maken...ik blijf benieuwd wat het wordt en deze site wordt vast niet ingewikkelder dan die van een Neckermann of Wehkamp (als we het bij voorbeeld over kleding hebben).

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Mwah, heb wel wat aanmerkingen. Allereerst de korrelige plaatjes:

 

current__online%20winkelen.jpg

 

Ziet er een beetje prutserig uit.

 

Verder is het plaatsen van het assortiment op de frontpage wel lekker voor de impulsieve shoppers onder ons. En SEO-technisch niet verkeerd, die tag-cloud daarbovenin ook niet.

 

Maar op een servicepagia, bijvoorbeeld onder de knop klantenservice, hoeft de hele rimbam toch niet weer herhaald te worden? Plaats daar dan een lijst van veelgestelde vragen of steekwoorden die wellicht van pas komen.

 

Al met al verlies ik het HEMA-gevoel een beetje. In mijn ogen is dat redelijk minimalistisch, bijzonder overzichtelijk, betaalbaar en vertrouwd. Ik zie teveel voor de HEMA nieuwe, maar in feite weinig onderscheidende zaakjes om hier meteen een goed gevoel bij te hebben. Maar das persoonlijk. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.