Ik ben bezig in de opstartfase van mijn bedrijf, en ik heb eigenlijk helemaal geen kaas gegeten nog van alle administratieve dingen. Boekhouden lukt me nog wel, zeker omdat daar hopies info over te vinden is.
Maar wat ik me afvraag: ik wil graag op factuur verzenden. Dus de spullen leveren, en direct erachteraan een factuur verzenden. Ik wil niet werken met vooruitbetalen enzo, want vind ik altijd zo totaal niet professioneel overkomen bij webwinkel.
Maareh... is het echt zo simpel als het lijkt???
Gewoon het pakket versturen, een factuur printen en die versturen, en klaar? Of is daar een bepaalde procedure voor??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Liedje
Liedje
hallo,
Ik ben bezig in de opstartfase van mijn bedrijf, en ik heb eigenlijk helemaal geen kaas gegeten nog van alle administratieve dingen. Boekhouden lukt me nog wel, zeker omdat daar hopies info over te vinden is.
Maar wat ik me afvraag: ik wil graag op factuur verzenden. Dus de spullen leveren, en direct erachteraan een factuur verzenden. Ik wil niet werken met vooruitbetalen enzo, want vind ik altijd zo totaal niet professioneel overkomen bij webwinkel.
Maareh... is het echt zo simpel als het lijkt???
Gewoon het pakket versturen, een factuur printen en die versturen, en klaar? Of is daar een bepaalde procedure voor??
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12984-factureren-hoe-doe-je-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag