• 0

Aanbieder voor SMS als info

beste levellers,

 

Binnen een nieuw te starten website willen wij aangemelde bezoekers graag betreffende vorderingen informeren middels SMS (opt-in). Wij zijn daarom op zoek gegaan naar verschillende aanbieders. Omdat het aanbod redelijk groot is zou ik graag aan jullie willen vragen naar jullie ervaring met deze aanbieders en dan qua kosten, service enz.

 

aanbieders inmiddels gevonden:

clubmessage.nl

SMScity.biz

 

de afname zal 50.000 + zijn.

 

groet dlvkk

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Clickatell.com. Alleen ervaring met klein volume (100 stuks), maar geen gemiste sms en een klein aantal (3-5) met vertraging (waar ik per sms zelf een waarschuwing voor kreeg) Kosten sms naar nederland ca. 10 cent met korting van 16% bij genoemd volume. Technische interface is erg mooi.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Met Clickatell heb ik zelf een (eenmalige) slechte ervaring. De demo SMS op hun site die ik naar mezelf stuurde als test heb ik nooit ontvangen... maar dat kan natuurlijk een eenmalige misser geweest zijn.

 

Heb zelf ervaring met het Engelse tm4b.com. Zijn volgens mij een stuk kleiner dan Clickatell, maar wel prima service en de interface bevalt prima (hoewel ik geen vergelijk heb met andere aanbieders).

 

Mollie ziet er ook goed uit, is alleen wel duurder dan tm4b.com.

 

Marco

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.