• 0

Unieke Permanente Magneetmotor

Hallo, ik zal mij voorstellen.

Ik ben Danny, 18 jaar oud wonend in Bussum.

Ik ben al lange tijd op zoek naar wat ik leuk vind maar kan maar niets vinden. Laatst kreeg ik een geniaal idee, namelijk de permanente magneetmotor. Voor velen is dit al bekend, maar dan kennen jullie mijn concept nog niet. Mijn concept is zodanig ontworpen dat het systeem weerstandvrij is, alle componenten die slijtage zouden kunnen veroorzaken zijn speciaal gelagerd, en het systeem is zo ontworpen dat er een on-eindige cyclus mogelijk zou zijn.

Ik heb meerdere concepten bekeken, zoals die van perendev, de muller en nog wat anderen.

Mijn concept is volledig uniek en mijn theorie is logischer dan de anderen (vind ik persoonlijk), mijn concept is nergens anders op internet te vinden.

De motor is toepasbaar in elk type voertuig, ook kunnen woningen of zelfs hele wijken worden voorzien van energie die zelf wordt opgewekt.

Voordelen zijn, Perpetuum Mobile, oneindige beweging, die energie opwekt zonder slijtage... wat inhoudt: Eeuwige energie voor nop.

Dit klinkt voor velen als een slokkie teveel, maar dit is echt mogelijk.

ik heb grootendeels mijn theorie uitgeprobeerd en wat ik tot nu heb getest is mogelijk. Nu heb ik een investeerder nodig die mij kan voorzien van de materialen zodat ik het concept kan uitwerken en eventueel later kan produceren. Ik ben bereid de helft van de opbrengst te delen met mijn investeerder. De toepasbaarheid is bijna op alles mogelijk, en elk wint zijn geld terug. De grootte van de motor begint vanaf de maat van een gamecube, als de theorie inderdaad klopt, zou het dus moeten zijn dat de motor een oneindig toerental zal krijgen indien niet beheerst, voornamelijk omdat de motor geen weerstand heeft.

 

Ik zal misschien wel wat gemist hebben, mocht er iemand vragen hebben dan hoor ik dat graag. Ik hoop snel iemand te vinden die mij kan helpen. Dit zou een gat in de markt zijn, nu zijn er generatoren voor 40000 euro die 300KW ophoesten, dat is niets bij wat mijn systeem zou moeten opwekken, de productiekosten zijn ook laag aangezien de minima aan materie die er nodig is.

 

EDIT: Ik heb iets te laat gelezen wat wel en niet mocht, beschouw dit dus niet als een vraag voor investeerders, maar meer hoe ik eraan kom met mijn concept?:P Hartelijk dank!

 

Groeten

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Vraag 2. In een draaiende beweging komen ze elkaar steeds weer tegen.

 

Wordt nog leuk dit ;D

 

Volgende vraag: Gaat bij het omzetten van de snelheid van die magneten van positief (=vooruit) naar negatief (=achteruit) geen energie verloren aan bijvoorbeeld wrijvingswarmte

 

Frans

*die vooralsnog geen aandelen aanschaft*

Link naar reactie
  • 0

Vraag 1. Omdat je er de energie van de magneten in stopt. Het feit dat die theoretisch oneindig is doet daar niets aan af, maar maakt het verwarrend.

 

Vraag 2. In een draaiende beweging komen ze elkaar steeds weer tegen.

 

Kom op, ga je schoolgeld terughalen en lees 's een eersteklas VWO boekje over natuurkunde. Wat je nu doet is onzin uitkramen. Kunnen we dit draadje dan ook op slot doen?

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.