• 0

Webshop gemaakt, wat is jullie mening?

Hoi allemaal! Ik ben bezig met een webshop voor automaterialen/styling. Hij is nog niet helemaal af nog niet alles staat erin en de prijzen ook niet, maar het gaat mij er even om wat men over het algemeen van de stijl en vormgeving vind. Ik heb al mensen op een webdesign forum naar meningen gevraagd maar daar vind ik toch niet de objectieve professionaliteit die ik hier wel verwacht.

Mijn vraag is dus wat vinden jullie zo op het eerste gezicht van de kleuren/vormgeving en de shop in het algemeen, en ook heel belangrijk, komt het professioneel over en zouden jullie hier iets kopen? Zijn er eventueel nog punten waar ik naar moet kijken?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Corinne

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je maakt op commerciële basis webshops voor anderen als ik je profiel zo zie? In dat geval is Higherlevel.nl eerlijk gezegd niet het juiste forum, we doen hier niet aan sitechecks en zeker niet voor commercieel klantenwerk.

 

Tenzij je een eigen webshop hebt waarvoor je bijvoorbeeld commmerciële vragen hebt, daarvoor heeft Higherlevel.nl natuurlijk wel ruimte - als is daarover al erg veel te vinden op dit forum wanneer je de zoekfunctie gebruikt.

Link naar reactie
  • 0

Dit is mijn eigen shop. Ik heb hem voor mijn vader gemaakt. Het is eerlijk gezegd de eerste hele echte werkende shop die ik heb gemaakt in jaaaren omdat is pas weer begonnen ben. Niet commercieel dus, ik krijg er niks voor hoor! Het was maar een vraag, gewoon een beroep op de expertise van de mensen hier, leuk dat je dan meteen berecht word... ???

Link naar reactie
  • 0

Het was maar een vraag, gewoon een beroep op de expertise van de mensen hier, leuk dat je dan meteen berecht word... ???

 

Dat meteen berecht worden valt wel mee, maar het is niet handig wanneer op Higherlevel.nl elke webshop die in Nederland gebouwd wordt geplaatst gaat worden (en dat zijn er nógal veel de laatste tijd). Immers, in de bestaande onderwerpen staan al zéér veel tips, die één op één ook voor andere webshops interessant zijn. Waar we voor willen waken is alleen maar onderwerpen over webshops, want dan is er geen ruimte meer voor andere onderwerpen die ook belangrijk zijn.

 

Overigens ben je de link naar je webshop vergeten, dus hoe dan ook is het beoordelen ervan vrij moeilijk :)

Link naar reactie
  • 0

Ik kan niets bestellen... Ik wilde het order systeem even doorlopen, maar bij de produkten staat geen bestel knop?

 

En, je foto's kunnen wel wat professioneler. Als eerste tip: de achtergrond. Ga naar een bruna, koop een vel etalagekarton (uit m'n hoofd is dat 60x90cm) in het wit en je hebt een alleraardigste achtergrond.

Fototoestel goed instellen (geen flits, maximale scherptediepte, correcte witbalans) en voilas, goede foto's.

 

Hier een recent voorbeeld, met een E 100,- Marktplaats camera van 2 Megapixels, een stuk wit karton en een tl balkenset erboven:

 

SK1471A13.jpg

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

...en als je het aan vrienden vraagt vind iedereen het mooi, ik kan nergens echt objectieve meningen vinden. Vandaar...

 

;D dat klopt inderdaad. Die ervaring heb ik ook gemaakt. Het 1e ontwerp van onze website was verschrikkelijk - en iedereen vond het geweldig.

 

Over jouw site kan ik helaas niet zo veel zeggen: ik ben niet helemaal de doelgroep. Als partime feministe heb ik niet zoveel met de blote dames 8) maar dat hoort geloof ik bij de autobusiness.

 

Ik vind het wel heel duidelijk allemaal, geen gezoek, ik kom snel naar het winkelgedeelte. Persoonlijk vind ik het navigatiemenu boven wat aan de kleine kant (de letters), maar ja, ik ben ook al boven de 40 ;D

 

Success ermee!

Link naar reactie
  • 0

Zoals al eerder vermeld, 'look-and-feel' zijn niet uniek te noemen, maar als het werkt is het ok. Ik hou meer van iets onderscheidends.

 

Functionaliteit:

Persoonlijk zou ik graag willen zoeken op het merk/type auto wat ik heb en dan een lijst willen zien met alle voor mijn merk/type beschikbare produkten binnen jullie shop. Eventueel gerubriceerd.

 

Succes ermee!

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

Link naar reactie
  • 0

De vormgeving is 'meer van hetzelfde'... Een AutoStyle catalogus ziet er ook zo uit...

Niet onderscheidend, wel doeltreffend (blijkbaar, want de concurrentie doet hetzelfde).

 

Thanks! :) Het moet er ook uitzien als een autostyle catalogus ;)

 

Tja en die "blote" dames horen er nou eenmaal bij, staat leuk en schijnt te verkopen.

 

Nou in ieder geval iedereen bedankt alvast!

Link naar reactie
  • 0

Quote WebmasterCity.nl:

Op higherlevel.nl heb ik ook een berichtje gepost en daar vond men het niks bijzonders eigenlijk. Nou weet ik ook niet wat voor een mensen dat zijn hoor haha

 

We zijn gewone mensen hoor.........

 

Zoals al gezegd zijn de foto's niet professioneel. Let op de achtergrond en zoom wat verder in. De kleine foto's zijn onduidelijk. Verder is de kleurstelling erg schreeuwerig. Misschien wat zachtere kleuren gebruiken (of juist achterwege laten, zoals het geel en rood in het midden)?

 

In het geheel maakt het op mij nog een te amateuristische indruk.

Link naar reactie
  • 0

Quote WebmasterCity.nl:

Op higherlevel.nl heb ik ook een berichtje gepost en daar vond men het niks bijzonders eigenlijk. Nou weet ik ook niet wat voor een mensen dat zijn hoor haha

 

 

... gewoon mensen die je om een mening vraagt over jouw carstyleshop.nl haha

 

p.s. Blote dames verkopen zeker maar of ze leuk staan, daarover valt nog te twisten.

Link naar reactie
  • 0

Tja, catalogussen staan er ook bol van zeg maar. Het is toch een beetje de stijl. Als het echt goed gaan lopen zit ik erover te denken om echt modellen in een Carstyle pakje te zetten zodat alles wat meer bij elkaar past en een eigen identiteit krijgt. Ik ben zelf vrouw maar ik vind het wel leuk eigenlijk.

Link naar reactie
  • 0

Anyhoe, thanks voor de repsons (klikspaan,boterspaan....... ;D )

 

Voel je je betrapt?! ;)

 

Ik vraag me af of schaars geklede dames inmiddels niet wat achterhaald is voor deze business in Nederland (althans op internet). Althans ik heb wat rondgekeken en kom het niet zo tegen. Blijf het puberaal vinden en net zoals met de kleuren leidt het teveel af van de boodschap.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.