Gratis tip beschikbaar stellen

Aanbevolen berichten

Wij hebben thuis een 'uitvinding' gedaan die bij ons prima werkt en waar iedere ouder met kinderen tussen de 2 en 7 jaar enorm veel plezier aan kan beleven.

 

Hiervoor heb ik zojuist een domeinnaam geregistreerd waarop een enkele webpagina komt te staan.

Hierin komt de volledige 'uitvinding' te staan, compleet met de uitvoering en de benodigdheden, gratis voor niets dus.

Zowel in het Nederlands als Engels. Misschien als het succesvol wordt, nog in het Duits en Frans...

 

Onderaan de pagina een link naar een Paypal account, waar tevreden klanten geheel vrijblijvend een donatie kunnen achterlaten.

 

Uiteraard Google Analytics erbij...

Ook maar Adwords erbij... Extra inkomsten...

 

De grap wordt nu om te zien hoe dit zich gaat ontwikkelen: wie gaat het oppakken, hoe hoog komen we in Google uiteindelijk, levert het wat op, waar komen de bezoekers vandaan, etc, etc...

 

Kost niets en levert (waarschijnlijk) ook niets op, maar wel leuk om even te doen!

 

Zo gauw alles klaar is, zal ik (ook) hier de link plaatsen.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Hoe is dit afgelopen? Ik ben nieuwsgierig omdat ik zelf wil gaan werken met een gratis forum en donatiemogelijkheden. Ik zal mijn idee verder uitwerken en apart posten, maar ben wel benieuwd naar dit verhaal.

 

PS. Henri, het valt mij op dat je heel veel energie hebt, ideeën genereerd en threads start, maar het lijkt erop dat ook veel doodbloed. Ik ben pas op het forum, dus heb maar een beperkt beeld. Off topic vraag is dan of je dit herkent en of het je wat uitmaakt. ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.