Als ik bij een klant ga beginnen, tekenen ze eerst de offerte waar een betalingstermijn van 10 dagen in staat.. Ook tekent de klant akkoord om te betalen voor een meerwerkfactuur, als dat van toepassing is.
Als ik bij een klant bezig ben en merk dat er meerwerk bij komt, ben ik dan verplicht om daar een offerte voor te maken? En als ik dat niet doe en achteraf de factuur stuur is de betalingstermijn dan ook 10 dagen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
schilderwerk
schilderwerk
Ik ben schilder en ben pas voor mezelf begonnen.
Als ik bij een klant ga beginnen, tekenen ze eerst de offerte waar een betalingstermijn van 10 dagen in staat.. Ook tekent de klant akkoord om te betalen voor een meerwerkfactuur, als dat van toepassing is.
Als ik bij een klant bezig ben en merk dat er meerwerk bij komt, ben ik dan verplicht om daar een offerte voor te maken? En als ik dat niet doe en achteraf de factuur stuur is de betalingstermijn dan ook 10 dagen?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13038-meerwerkfactuur-wordt-niet-betaald/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag