• 0

Tip Topic! - Tip collega ondernemers

Best leden..

 

Iedereen maakt wel eens gebruik van diensten en/of producten waarbij je zeer tevreden bent over het resultaat. Mij lijkt het interessant een topic te starten waarbij je collega ondernemers tipt over dat ene product of die ene dienst waar jij zo tevreden over bent en waarom het zo belangrijk is voor je bedrijf..

 

Reclame is hier verboden dus noem geen eigen producten of diensten en motiveer waarom je nou zo tevreden bent over dat ene product of die ene dienst en waarom je het iedereen aan kan raden.

 

Ben benieuwd wat er uit komt..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 1

Opzich is het idee niet verkeerd, het lijkt een beetje op http://kieskeurig.nl waar consumenten producten vergelijken en bijvoorbeeld http://pw.tweakers.net waar IT winkels vergeleken worden. Er zitten echter grote problemen wat betreft de betrouwbaarheid, hoe bepaal je of een advies van een vriend is of een objectieve melding.

 

Ik denk dat je voor zoiets minimaal een x aantal meldingen per product nodig hebt van verschillende mensen cq. bedrijven voordat je echt iets hebt aan de tips.

 

In dit topic is het prima om te discussiëren of een tip topic een goed idee is of juist niet. Op basis daarvan kunnen we besluiten of dit wel of niet een goed plan is voor HL. Tot die tijd is het dus niet de bedoeling dat er ook daadwerkelijk tips gepost gaan worden, die zulllen volgens de geldende spam regels verwijderd worden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn legio manieren om iets interessants onder de aandacht te brengen. Geef een tip in een topic met een duidelijke vraag. Of open een nieuw topic over iets wat je interesse getrokken heeft. Op een algemeen tip-topic zit niemand te wachten en het trekt spammerts aan.

 

Geen tip-topic dus; elk topic is voor tips! 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Een Tip Topic! Goed idee, maar volgens mij gaat iedereen elkaar dan tippen zodat je nog steeds geen goede tips gaat krijgen. Zelf vind ik het systeem op www.webhosters.nl wel aardig. Daar presenteren hostingbedrijven hun diensten en kunnen bezoekers hun (ongezouten) mening geven over de kwaliteit. Dat lijkt op alle vergelijksites van consumenten, maar is toch nét weer even anders.

 

Overigens zou ik niet weten of zo'n site bestaat voor B2B, iemand suggesties??

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.