derrel Geplaatst: 11 februari 2003 derrel 1 0 Geplaatst: 11 februari 2003 Om een nieuw restaurant te beginnen heb ik een financiering van 110.000 euro nodig. Als zekerheid kijgt u een borgstelling van een brouwerij. Aflossing en rente in onderling oveleg. Is er iemand die mij kan helpen en geinteresseerd is? Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 februari 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 februari 2003 Wellicht heb je wel/niet deze topic gelezen met links naar investeerders in de horeca en kan het je wat verder helpen. Ben bydewee wel benieuwd wat je bedoeld met 100% zekerheid? Krijgt de investeerder het bedrag terug van de brouwerij? Volgens welke constructie en waarom investeert de brouwerij dit bedrag niet zelf? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 12 februari 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 12 februari 2003 Volgens mij is dit niet helemaal de plaats om botweg om geld te vragen (waarschijnlijk risicodragend) met de belofte van honderd procent zekerheid. Volgens de wet toezicht effectenverkeer van 1995 is dat het publiekelijk aanbieden van effecten (aandelen of schuldbewijzen) en dat is verboden. Dus voordat de Autoriteit Financiele Diensten de hele site uit de lucht haalt sluit ik deze dicussie. Je mag op dit forum wel vragen, hoe kom ik een geld, of hoe kan ik mijn financiering het beste aanpakken. Dat is geoorloofd. JE MAG ECHTER NIET VRAGEN OM GELD! AL HELEMAAL NIET ALS JE DAAR GARANTIES OF WINSTPROGNOSES AAN KOPPELT. Tenzij je een vergunning van de Nederlandse Bank hebt natuurlijk. Sorry, regels zijn regels. Nils de Witte Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
derrel
derrel
Om een nieuw restaurant te beginnen heb ik een financiering van 110.000 euro nodig. Als zekerheid kijgt u een borgstelling van een brouwerij.
Aflossing en rente in onderling oveleg.
Is er iemand die mij kan helpen en geinteresseerd is?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag