• 0

kassabon en factuur

Beste mensen,

 

ik zit met de volgende vraag.

 

als ik iets koop bij b.v. de bouwmarkt (een schroef b.v.) moet ik dit bonnetje dan het zelfde behandelen als een factuur of moet ik alle bonnentjes van een maand verzamelen en onder een noemer verwerken?

 

alvast bedankt!

 

Remco

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om je admin iets lichter te maken kan je ook alle kleine bonnetjes van een gelijk soort als een declaratie behandelen (bijvoorbeeld eet en drink bonnetjes)

dat is ook wel een goed idee ja, het wordt namelijk een beetje on overzichtelijk al die kleine bonnentjes

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Als je je administratie bijhoudt is het ook zaak dat deze opgezet wordt zodat de belastingdienst bij een eventuele controle de herkomst van de opgevoerde kosten makkelijk en juist is terug te vinden.

 

Het is dus het makkelijkste om alle bonnen per bon te boeken, als je je deze via de kas boekt, per bon in het kasboek inschrijven, nummeren en boeken.

 

Betaal je de bon per bank, achter het afschrift in de map en boeken.

 

Maar ik adviseer wel om iedere bon afzonderlijk en op datum te boeken.

Link naar reactie
  • 0

Laatste is inderdaad het beste maar eventueel zou je tijdens bijvoorbeeld een verbouwing 1x alle Praxis bonnetjes kunnen optellen en boeken als: kleine materialen verbouwing. Niet ze op een A4tje bij elkaar met het totaal er op. Dan zijn ze gewoon goed terug te vinden.

 

Uiteraard niet kas en bank door elkaar gooien, dat wordt echt een rommeltje, die bonnen vind je niet zomaar meer terug.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 298 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.