• 0

Publiciteit pas als de website ‘perfect’ is?

Sinds vorige week is (eindelijk!) onze website online. Er zijn hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes en misschien dat we ook 1 pagina gaan restylen (de designer is het niet eens met wat de programmeur omgezet heeft). Ook staat nog niet het complete aanbod op de site.

 

Nu twijfel ik of ik moet wachten met publiciteit tot alles helemaal af is. Maar ja, we zitten in de reisbranche, dus om geld te verdienen moeten we wel bezoekers hebben die iets boeken. En dat kan al.

 

Dus maar gewoon het grote WWW opgaan en aan iedereen vertellen dat we er zijn?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als de website wel gewoon goed werkt online gaan en geld gaan verdienen. (Zet er beta boven, dat is hip ;) ) Je zal zien dat je nog een hoop commentaar krijgt e.d. Je website kan je nooit perfect krijgen zonder dat je bezoekers hebt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Precies! Een website is in mijn ervaring pas na 1 jaar gebruik perfect. Tijdens het gebruik van een website, komen er altijd wel zaken naar boven die uiteindelijk anders ingericht moeten worden.

 

Om even specifiek op jouw vraag te reageren, denk ik dat je jouw website best kunt lanceren. Mits deze pagina die nog aangepast moet worden niet de homepage is. Ook is het van levensbelang dat je website vrij is van spelfouten, daar knappen veel bezoeker (potentiële klanten) direct op af.

 

Als je website al met al er gewoon goed en respectabel uitziet, zou ik hem gewoon lanceren...

Link naar reactie
  • 0

Voordat je ergens geld in gaat investeren, is het helemaal niet erg om te zorgen dat het project ook werkt.

Als iemand een bepaalde verwachting heeft over de site en deze niet waargemaakt zal worden.. wat let de bezoeker om niet meer terug te keren?

 

Anderzijds, schoonheidsfoutjes (afhankelijk van de grootte) zitten er in principe in elke website. Browsers & besturingssystemen blijven zich vernieuwen, waardoor je bijna nooit 'klaar' bent.

 

Veel mensen denken tevens dat als ze een site hebben, dat ze vanzelf de bezoekers (en het belangrijkste: de verkopen!) zomaar krijgen. Er zijn mogelijkheden om al voor een paar cent per klik potentiële klanten te ontvangen.

Vooral in de (online) reisbranche zal het veelal online marketing zijn waarin je moet investeren.

 

Ben benieuwd naar je site, hoor het ook graag als deze gelanceerd is!

Zoekmachine Marketing via InByte Internet Marketing - http://www.inbyte.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.