• 0

Graag tips bij product onder de aandacht brengen

Geachte dames en heren,

 

Ik heb nu al 6 maanden eigen onderneming, via website..

en de vorige product die ik verkocht ( nee, ik bedoel wou verkopen)

had ik geen klanten en niemand die mijn producten kocht...

nu ben ik weer met andere producten bezig...

maar de probleem is, hoe kan ik zo goedkoop mogelijk klanten aandacht krijgen van mijn producten? dit product die ik verkoopt is zeer uniek...

maar ik heb nu 1000 folders laten drukken en zal ook in de post doen bij de mensen...maar ik ben bang dat het niet snel zal helpen...

 

weet iemand een tip voor mij hoe ik beter kan aanpakken?

ik verkoop van die raambeveiliging tegen vandalisme, diefstal, tegen ingooiende molococtails, bestendig tegen rondvliegende voorwerpen bij weersinvloeden...

 

wie kan me helpen en tip geven om mij naar de succes te helpen?

ik ben nog maar een student...geen ervaring

 

<>

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Hallo Yondaime,

 

Als ik je oproep lees, zie ik alleen maar taal en spellingsfouten, dit oogt al niet professioneel.

Ga je toch door met folders, bel de mensen daarna op.

Zorg voor een demonstratie van je product.

Of doe vooraf onderzoek of er wel interesse is in je product, raambeveiliging tegen molotococktails ed. Ik zet mijn vraagtekens erbij.

 

Succes.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Yondaime,

 

Als ik je oproep lees, zie ik alleen maar taal en spellingsfouten, dit oogt al niet professioneel.

Ga je toch door met folders, bel de mensen daarna op.

Zorg voor een demonstratie van je product.

Of doe vooraf onderzoek of er wel interesse is in je product, raambeveiliging tegen molotococktails ed. Ik zet mijn vraagtekens erbij.

 

Succes.

 

 

tjah sorry dat mijn zinsopbouw en spelling verkeerd is...

 

sorry het moest molotov cocktails zijn ;)

hiermee bedoel ik...vandalen gooien vaak molotov cocktails door de ruiten...met dit raambeveiliging houd het tegen

 

groetjes Yondaime

 

Link naar reactie
  • 0

Is er daadwerkelijk vraag naar een dergelijk product? Hoevaak per jaar worden ramen ingegooid door molitov cocktails in Nederland? Wellicht vergis ik mij, maar meer dan 100 kan ik mij niet voorstellen.

 

Ik neem aan dat je vantevoren marktonderzoek hebt gedaan om de haalbaarheid van dit product te schatten? Uit mijn netwerk heb ik namelijk nog nooit een dergelijke behoefte gehoord.

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Is er daadwerkelijk vraag naar een dergelijk product? Hoevaak per jaar worden ramen ingegooid door molitov cocktails in Nederland? Wellicht vergis ik mij, maar meer dan 100 kan ik mij niet voorstellen.

 

Ik neem aan dat je vantevoren marktonderzoek hebt gedaan om de haalbaarheid van dit product te schatten? Uit mijn netwerk heb ik namelijk nog nooit een dergelijke behoefte gehoord.

 

het hoeft niet alleen voor de molotov cocktails te zijn...bijvoorbeeld je hoort laatste tijd dat er vaak plasma scherms worden gestolen vanuit de woonkamers raam, ze gooien de ruit gewoon stuk en hup nemen ze die mee...maar nee ik heb geen marktonderzoek gedaan, de groothandel die ik producten bestel heeft wel marktonderzoek gedaan heeft nu veel vaste klanten, ik ben bij hem aangesloten ( de groothandelaar ) en weet niet hoe ik de klanten de aandacht krijgt...

Link naar reactie
  • 0

Beste Yondaime, ik raad je aan eerst eens het juiste forum hiervoor te bekijken, en daar eens rustig rond te kijken en wat andere onderwerpen over het krijgen van klanten door te lezen. Daar vind je veel informatie over free publicity, inspelen op actualiteiten en het onder de aandacht komen bij klanten.

 

Het is heel belangrijk dat je je daar erg goed in verdiept, want feitelijk ben je nu een bedrijf begonnen zonder te weten wie je klanten zijn, hoe je hen benadert (kan dat wel via internet, of moet je ze offline benaderen?), wat je hen te bieden hebt en of ze daar behoefte aan hebben (of beter gezegd: wat je moet zeggen om behoefte te kweken). Ik raad je aan je eerst daarin te verdiepen en dan, als je nog vragen hebt, een nieuw topic te openen met specifieke vragen, en niet zo algemeen als je nu doet. En bedenk dat alles wat je zelf doet, jouw inzicht in de markt véél meer vergroot dan met een algemene vraag hier op antwoorden te gaan zitten wachten. Dit topic gaat op slot, met een verwijzing naar Commercie & Marketing. Heel veel succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.