Dit keer wel goed: Een woord na Suriname aan de Maas 2007

Aanbevolen berichten

Beste HL'ers,

 

Suriname aan de Maas 2007 is nu ruim anderhalf maand geleden en ik ben alweer terug aan het kijken. We hebben ontzettend genoten en af en toe ook ontzettend gestresst.

 

Vele malen heb ik hier op HL om advies gevraagd en heb veel gehad aan advies van jullie allen.

 

Suriname aan de Maas was voor mij als persoon een succes. Zowel voor Jimmy de ondernemer als Jimmy de persoon. Ik heb ontzettend vaak langs bedrijven moeten gaan voor sponsoring. Alleen merkte ik keer op keer dat sponsors niet zo trouw zijn aan hun woord. Ook heb ik heel vaak 'potentiële sponsoren' moeten laten gaan omdat we al bezig waren met concullega's ( die het op het laatste moment lieten afweten )

geen succes dus !!

 

Ook Strand aan de Maas in Rotterdam was voor ons geen leuke zakenpartner. We hadden een hele leuke prijs afgesproken voor de huur van het strand. Toen we uiteindelijk na maanden een contract konden gaan tekenen vond de beheerder dat wij de volle pond moesten betalen, terwijl er eerst een bedrag was afgesproken dat nog geen 30% van de totale huurprijs bedraagde. Jammer maar zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Geld maakt niet gelukkig maar degene die het hebben genieten van hun machtspositie.

 

Eerste keer een Surinaams evenement in Rotterdam neerzetten was voor ons (de 4 koppige organisatie) het uitgangspunt voordat we begonnen. Halverwege januari werden we aangevallen door Creoolse stichtingen die vonden dat een Indiër (Jimmy) en een Turkse (Bengü) géén Surinaams feest zouden mogen organiseren omdat wij niets van de geschiedenis afwisten........... raaar ???

 

Ook dat probleem hebben we overwonnen. Wij hebben zoveel mogelijk interviews gegeven op Surinaamse radiostations om duidelijk te maken dat wij als organisatie wel degelijk weten wat de gecshiedenis is en ons er wel degelijk in verdiept hebben.

 

Zooo dit lucht ontzettend op. Nu zijn wij van plan om Suriname aan de Maas 2008 te organiseren. Door onze problemen met het strand hebben wij in gedachten om zelf een kunstmatige strand aan te leggen.

Ook zijn wij dit jaar weer enorm op zoek naar sponsoren.

 

Dus wie o wie zou mij willen adviseren, steunen, helpen etc.....

 

Bel of mail mij gerust:

 

Jimmy Manjeet

Organisatie Suriname aan de Maas

 

T: 0651076107

E: j.manjeet@surinameaandemaas.nl

W: www.surinameaandemaas.nl

 

 

Bedankt en succes met de zaken !!!!

Link naar reactie

Hallo Jimmy,

 

Leuk dat je er weer bent. Bedankt voor de nabeschouwing. Erg leerzaam. Tja, waar een groot volk klein in kan zijn. Ik vind het niet netjes dat een strandexploitant je bij de neus neemt. Jammer. Is mijn trouwens ook gebeurt. Een dag voor het evenement met aanvullende voorwaarden komen. Je leert ervan. Voortaan in een vroeg stadium dingen contractueel vastleggen. Die afhakende sponsors, dat blijft. Toezeggingen binnen halen is makkelijk. Handtekeningen zijn veel moeilijker. Toch doen als je daartoe de gelegenheid krijgt.

 

Voor oproepen is dit forum minder geschikt. Dus als je dat laatse zinnetje zou willen aanpassen ...

 

Groeten en veel succes bij Suriname aan de maas 2008.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.