Bij een klant van mij stuit ik op het volgende probleem:
Mijn klant heeft ongeveer 2 jaar geleden een domeinnaam aangevraagd.
Hij betaald trouw de jaarlijkse kosten die daaraan vast zitten.
Nu is het zover dat hij gebruik wil maken van dit domein, dit betekend dat deze verhuisd zal moeten worden.
Het bedrijf, waar mijn klant de domeinnaam heeft geregistreerd, had zichzelf echter als rechthebbende opgegeven en het niet op naam van mijn klant gezet. Nu vraagt dit bedrijf een bedrag van 90Euro inclusief administratieve kosten, voor deze handtekening en overdracht.
1.had dit bedrijf dit moeten melden bij de aanvraag, of zijn dit de bekende kleine lettertjes. (mijn klant kan zich niet herinneren dat er iets op schrift is gesteld, hij heeft alleen de opdracht verstrekt. Niet wetende dat hij niet de eigenaar was.)
2.Kan mijn klant onder de kosten vandaan komen. (hij wil het zelf wel gaan betalen om van het 'gedoe' af te zijn.)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
I.Smid
I.Smid
Bij een klant van mij stuit ik op het volgende probleem:
Mijn klant heeft ongeveer 2 jaar geleden een domeinnaam aangevraagd.
Hij betaald trouw de jaarlijkse kosten die daaraan vast zitten.
Nu is het zover dat hij gebruik wil maken van dit domein, dit betekend dat deze verhuisd zal moeten worden.
Het bedrijf, waar mijn klant de domeinnaam heeft geregistreerd, had zichzelf echter als rechthebbende opgegeven en het niet op naam van mijn klant gezet. Nu vraagt dit bedrijf een bedrag van 90Euro inclusief administratieve kosten, voor deze handtekening en overdracht.
1.had dit bedrijf dit moeten melden bij de aanvraag, of zijn dit de bekende kleine lettertjes. (mijn klant kan zich niet herinneren dat er iets op schrift is gesteld, hij heeft alleen de opdracht verstrekt. Niet wetende dat hij niet de eigenaar was.)
2.Kan mijn klant onder de kosten vandaan komen. (hij wil het zelf wel gaan betalen om van het 'gedoe' af te zijn.)
Heeft iemand hier ideeën over?
Greetz,
Tirza
Follow your dream, Feel the fear and do it anyway
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag