• 0

Webwinkel, weinig klanten

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn eerste indruk is dat het een beetje hobby overkomt, het geeft me niet meteen vertrouwen. Ook als ik verder ga kijken, bijvoorbeeld op zoek naar de verzendkosten, zie ik een lijst met allemaal gewichten e.d. terwijl ik echt niet weet hoe zwaar het product is. Er zijn helemaal geen details van het product te vinden.

 

Kortom: Zowel qua vormgeving als inhoud is het nog niet een site die echt vertrouwen wekt waardoor ik zou gaan bestellen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Denk aan de Kijkshop: Mensen op het internet hebben geen zin in blablabla. Laat meteen je mooie producten al op de homepage zien. Verstop je uitleg onder een woordlink.

 

Stuur een bericht naar alle vrienden, familie enz. Vraag of zij ook het berichtje door willen sturen naar hun vrienden en familie. ;)

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
  • 0

Denk aan de Kijkshop: Mensen op het internet hebben geen zin in blablabla. Laat meteen je mooie producten al op de homepage zien. Verstop je uitleg onder een woordlink.

 

Stuur een bericht naar alle vrienden, familie enz. Vraag of zij ook het berichtje door willen sturen naar hun vrienden en familie. ;)

 

 

Die berichten heb ik verzonden, maar dat levert vooral "o, wat leuk" op. Fijn, maar ik wil natuurlijk verkopen. Foto's op de welkomstpagina is een goed idee. Heb je nog meer tips? Wat mist eraan waardoor je er niet zult kopen? Hartelijk dank voor je feedback!

 

Groeten,

 

dubbelop

Link naar reactie
  • 0

Er zijn toch zat voorbeelden. Ga 's naar www.amazon.com. Wat zie je? Boeken! en t-shirts, en cd's. De populairste boeken en cd's van nu, waar je makkelijk op klikt en dan krijg je nog meer boeken en cd's en zo.

Kleurige plaatjes met grappige dingetjes doen het altijd goed, maar dan moet je ze wel allemaal op je home page laten zien. Al die tekst kun je weggooien, daar is niemand in geinteresseerd.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het is goed dat je al online bent gegaan. Het verbeteren van je concept of presentatie begint al vanaf dag 1.

 

1) je moet op verschillende fronten tegelijk met de klantenwerving actief zijn.

2) Als mensen speelgoed willen gaan kopen, je winkelnaam moet meteen in beeld komen. Blijf dus emails (nieuwsbrief) sturen.

3) Is dubbelop de juiste naam voor je winkel? Ik vind het geschikt voor een tweedehandswinkel. Het klinkt als ‘kringloop’. Kadotheek.nl bestaat nog niet. Is dat een idee?

4) Je bedrijfsnaam is belangrijk. Denk dus goed na voordat je geld in je huisstijl en advertentiecampagnes gaat investeren.

5) Focus: kies een kleine doelgroep, bijvoorbeeld kinderopvang 'Thuishuis'(googelen), verzamel de (email)adressen van deze ondernemers en stuur een mailing. Zoek de volgende groep en ...

6) Is je adressenbestand gegroeid? Dan wil ik ook graag meeadverteren in je nieuwsbrief en als je dat wenst kun je ook in mijne mee liften.

7) Er zijn bedrijven op deze site die voor € 500 tot € 1000 gericht aan de naamsbekendheid van je bedrijf kunnen werken. Aan jou de keuze.

8) Volgens mij moet je nog een ondernemingsplan schrijven;D;. Klopt het?

 

Vraag: welke achtergrond heb je?

 

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het met bovenstaanden eens wat betreft de frontpage, als ik er zo op klik heb ik niets eens direct het idee dat ik er iets kan kopen. Layout lijkt een standaard template te zijn voor universele webhandel - niet per se een drama, maar voor dit soort gevoelsproducten niet handig.

 

Qua bedrijfsnaam en stijl zou ik zeker iets doen met hetgeen je verkoopt.. als ik het vlug bekijk speelgoed dat qua kwaliteit een eind boven de chineze plastics ligt. Ik denk dat daar best markt voor is, maar je presentatie zal - denk ik - bij die doelgroep niet direct in de smaak vallen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Allereerst vind ik ook dat je leuke producten hebt! Wat mijn voorgangers schrijven sluit ik me bij aan.

Het kille uiterlijk van de site steekt schril af bij de leuke speelse producten die je hebt. Jammer! Daar zou ik eerst iets aan doen.

 

Op google ben je nog niet erg bekend, ik krijg bijna geen resultaten op je naam. Doe je aan linkruil? Niet alleen met startpagina’s, maar ook met andere pagina’s die event. voor bezoekers kunnen zorgen? Gewoon websites zoeken die voor jou relevant kunnen zijn, e-mail adressen noteren en een mailtje met een linkverzoek sturen. Kost tijd (maar geen geld) en levert toch wat op.

 

Ook zou je de titel in je meta tag moeten veranderen: op dubbel... (ik zal de naam maar niet te vaak noemen) zoekt toch niemand, dus neem een andere titel. Kijk maar bij de concurrentie.

 

Je schrijft dat je ‘eerlijke’ producten verkoopt. Wat bedoel je daarmee?

 

Ik moest ff opzoeken wat ‘uitdeelkadootjes’ zijn (geen kinderen…). Zoek aanverwante producten /sites en probeer wat samen te doen (je hebt toch bedrijven die feestjes organiseren? Kun je daar niks mee?). Kinderdagverblijven, scholen etc., (online)kledingwinkeltjes voor kinderen (voor hun ben je ook geen directe concurrentie) enz enz. Be creative! ;)

 

Heel veel succes!

 

Link naar reactie
  • 0

2) Als mensen speelgoed willen gaan kopen, je winkelnaam moet meteen in beeld komen. Blijf dus emails (nieuwsbrief) sturen.

5) Focus: kies een kleine doelgroep, bijvoorbeeld kinderopvang 'Thuishuis'(googelen), verzamel de (email)adressen van deze ondernemers en stuur een mailing. Zoek de volgende groep en ...

6) Is je adressenbestand gegroeid? Dan wil ik ook graag meeadverteren in je nieuwsbrief en als je dat wenst kun je ook in mijne mee liften.

8) Volgens mij moet je nog een ondernemingsplan schrijven;D;. Klopt het?

 

Vraag: welke achtergrond heb je?

 

 

 

 

Vraag je bij 2: Kan ik zomaar email naar iedereen gaan sturen dan? Is dat niet spammen?

 

Bij 6: Ja, dat is wel te regelen als ik eenmaal zover ben.

 

Bij 8: Ik heb wel een ondernemingsplan, maar vanaf dag 1 kan ik dat weer bijstellen (geeft niet). Ik merk nu pas waar ik niet genoeg aandacht aan geschonken heb bij het bedenken van alles.

 

Mijn achtergrond ligt in de zorg. Heb 15 jaar als verpleegkundige gewerkt, werk nu bij TNT. Diep van binnen weet ik al jaren dat ik voor mezelf moet werken en dat ga ik nu ook doen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Het kille uiterlijk van de site steekt schril af bij de leuke speelse producten die je hebt. Jammer! Daar zou ik eerst iets aan doen.

 

Op google ben je nog niet erg bekend, ik krijg bijna geen resultaten op je naam. Doe je aan linkruil? Niet alleen met startpagina’s, maar ook met andere pagina’s die event. voor bezoekers kunnen zorgen? Gewoon websites zoeken die voor jou relevant kunnen zijn, e-mail adressen noteren en een mailtje met een linkverzoek sturen. Kost tijd (maar geen geld) en levert toch wat op.

 

Ook zou je de titel in je meta tag moeten veranderen: op dubbel... (ik zal de naam maar niet te vaak noemen) zoekt toch niemand, dus neem een andere titel. Kijk maar bij de concurrentie.

 

Je schrijft dat je ‘eerlijke’ producten verkoopt. Wat bedoel je daarmee?

 

Ik moest ff opzoeken wat ‘uitdeelkadootjes’ zijn (geen kinderen…). Zoek aanverwante producten /sites en probeer wat samen te doen (je hebt toch bedrijven die feestjes organiseren? Kun je daar niks mee?). Kinderdagverblijven, scholen etc., (online)kledingwinkeltjes voor kinderen (voor hun ben je ook geen directe concurrentie) enz enz. Be creative! ;)

 

Heel veel succes!

 

 

De kleur is inmiddels aangepast!

 

Kun je mij precies uitleggen (of iemand anders) hoe het zit met links en Google. Is het het belangrijkste dat ik veel links op mijn site heb of dat mijn link op veel sites staat of allebei. Mijn link aanbieden bij de concurent lijkt me niet handig, of juist wel?

 

Wat is een meta tag? Waar vind ik die? Hoe verander ik die?

 

Eerlijke producten zijn producten die tot stand zijn gekomen zonder uitbuiting van mens en milieu. Het gaat hier dus om grondstoffen, milieubeleid, kinderarbeid, toegang tot gezondheidszorg voor de makers van het product.

 

Bedankt voor een antwoord vol met bruikbare tips!

Link naar reactie
  • 0

Ga op zoek naar een vormgever/creatieveling/tekstschrijver.

 

Zakelijk/technisch lijk je je zaken redelijk op orde te hebben, vreemd genoeg komt je affiniteit met de aangeboden producten en doelgroep er niet uit, vormgeving en taal zijn veel te zakelijk.

 

Als je voldoende marge hebt, kun je vrienden/bekenden o.b.v. de mailing of nieuwsbrief een korting aanbieden, het belangrijke seizoen komt eraan!

 

Nog twee opmerkingen: zoek een beschrijvende naam/url voor de website die bij je toekomstige productenportfolio past en smijt niet relevante links uit de lijst.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De eerste indruk van een website is het allerbelangrijkst. Een potentiële koper beslist binnen een aantal seconden of hij op de site blijft of niet. De opbouw, introtekst en de grafische opmaak is dus erg belangrijk. Hieraan schort het nog in mijn ogen...

 

Ook zijn er een aantal zaken waarom ik niet over zou gaan tot koop. Onder het kopje 'aanbiedingen' staat niets, zoals eerder genoemd zijn de gewichten niet echt handig weergeven (je weet niet hoe zwaar je product is), ik moet mijn goede doel invullen bij 'opmerkingen', komt ook niet echt professioneel over...

 

Kortom: er zijn nog een aantal zaken waar je aan moet werken, maar het begin is er...

 

Nog even over Google. Google maakt gebruik van het pagerank systeem om de relevantie van een website te meten. In basis wordt er inderdaad gekeken naar links tussen websites. Voorral relevante website's (hetzelfde onderwerp of iets wat daar mee te maken heeft) die doorlinkt naar jouw website, zijn belangrijk. Hoe relevanter de website die naar jou doorlinkt, hoe zwaarder die link meetelt.

 

Waar het Pagerank systeem precies rekening mee houdt is één van de best bewaarde geheimen ter wereld en wordt constant aangepast/vernieuwd.

 

Je kan veel over dit onderwerp vinden op dit forum, gewoon even de zoekfunctie gebruiken. Ook Google zelf kan een bron van informatie zijn ;)

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

 

De kleur is inmiddels aangepast!

 

Ziet er al wat beter uit, maar naar mijn mening nog steeds te strak. Ik zie dat dit de gebruikelijke template van de webshop is. MAAR - je kunt er wel iets mee doen. Als je kijkt naar de referenties bij de webshop zie je eentje staan van astrid... ik kan me voorstellen dat dit niet de kosten zijn om een leuke speelse foto/grafiek of zoiets in de header te plaatsen. Zou ik echt (laten) doen!!

 

 

Kun je mij precies uitleggen (of iemand anders) hoe het zit met links en Google. Is het het belangrijkste dat ik veel links op mijn site heb of dat mijn link op veel sites staat of allebei. Mijn link aanbieden bij de concurent lijkt me niet handig, of juist wel?

Inderdaad niet handig ;D . Maar je kunt wel kijken waar je concurrent overal gelinkt staat... Inderdaad moet jouw website op zoveel mogelijk andere websites gelinkt staan. Je hebt er meer verstand van dan ik - wie koopt jouw producten en welke sites bezoeken deze mensen allemaal (denk breed!)?

 

 

Wat is een meta tag? Waar vind ik die? Hoe verander ik die?

In de meta tag staan een aantal dingen die inderdaad belangrijk zijn voor google- dus dat je goed gevonden wordt. Ik heb een printscreen gemaakt, misschien wordt het dan duidelijk. Ik vermoed dat je de titel niet kunt veranderen en waarschijnlijjk ook niet voor elke pagina andere meta tags kunt ingeven. Zal wel iets met de webshop zijn... Maar je hebt al iets ingevoerd. Maar 'webwinkel met eerlijke...' zou ik niet in de omschrijving zetten. Ik vind het super, maar daar zoekt waarschijnlijk niemand op - of je richt je uitsluitend op mensen die duurzame producten willen kopen?

 

 

Eerlijke producten zijn producten die tot stand zijn gekomen zonder uitbuiting van mens en milieu. Het gaat hier dus om grondstoffen, milieubeleid, kinderarbeid, toegang tot gezondheidszorg voor de makers van het product.

Vind ik persoonlijk heel goed! Maar dat vind ik nergens terug. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen belangrijk is. Dus misschien kun je je website ook linken op dat soort sites - die dus ook duurzame producten aanbieden en waar weer mensen komen deze producten graag willen kopen. Die willen geen chinese rommel...

Meta.pdf

Link naar reactie
  • 0

Veel zaken zijn al de revue gepasseerd, en ik sluit me daar goeddeels bij aan. Maar let behalve op de vorm ook op je teksten, die zijn niet verkoopstimulerend en er staan taalfouten in die niet bepaald het vertrouwen wekken. Als je me een e-mailtje stuurt dan rammel ik er nog eens doorheen (geen deadline s.v.p.!).

 

Maar voor je oorspronkelijke vraag moet je nog even het forum doorploegen. Het verschil tussen bezoekers en klanten is namelijk heel erg groot. Kortweg betekent het dus dat je erg veel bezoekers nodig hebt (100%) om een paar klanten (2%) over te houden. En daar is hier al veel over geschreven... Je ontkomt er denk ik niet aan om zowel online als offline wat geld aan promotie te besteden.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Veel zaken zijn al de revue gepasseerd, en ik sluit me daar goeddeels bij aan. Maar let behalve op de vorm ook op je teksten, die zijn niet verkoopstimulerend en er staan taalfouten in die niet bepaald het vertrouwen wekken. Als je me een e-mailtje stuurt dan rammel ik er nog eens doorheen (geen deadline s.v.p.!).

 

 

Dat aanbod neem ik graag aan. Ben wel benieuwd naar de taalfouten, ik denk nl. altijd dat dat mijn sterke punt is: zonder taalfouten schrijven :) Jij brengt ook het vertrouwen naar voren. Dat is al 1 keer eerder genoemd. Helaas kan niemand mij precies uitleggen wat het is dat geen of weinig vertrouwen wekt. Is er iemand die het nog eens wil proberen? Wat geeft mijn winkel een weinig betrouwbare uitstraling? Als in "daar stuur ik m'n geld niet heen."

Link naar reactie
  • 0

 

Vraag je bij 2: Kan ik zomaar email naar iedereen gaan sturen dan? Is dat niet spammen?

Commerciële e-mails ongevraagd naar particulieren sturen is bij wet verboden. Maar bedrijven/ondernemers kun ongevraagd benaderen; daarom heb ik hier 'kinderopvangbedrijven' als voorbeeld genoemd. MAAR zorg aub dat je geen slechte naam krijgt.

 

Alles over spam kun je o.a. op www.spamklacht.nl lezen.

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
  • 0

 

Vraag je bij 2: Kan ik zomaar email naar iedereen gaan sturen dan? Is dat niet spammen?

 

Commerciële e-mails ongevraagd naar particulieren sturen is bij wet verboden. Maar bedrijven/ondernemers kun ongevraagd benaderen; daarom heb ik hier kinderopvangbedrijven als voorbeeld genoemd. MAAR zorg aub dat je geen slechte naam krijgt door het sturen van emails.

 

Alles over spam kun je o.a. op www.spamklacht.nl lezen.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Als je kijkt naar de referenties bij de webshop zie je eentje staan van astrid...

 

Ja, die is leuk. Ik begin het geloof ik te snappen

 

 

 

 

 

 

In de meta tag staan een aantal dingen die inderdaad belangrijk zijn voor google- dus dat je goed gevonden wordt. Ik heb een printscreen gemaakt, misschien wordt het dan duidelijk.

 

Bedankt voor de moeite! Dat is me nu een stuk duidelijker.

Link naar reactie
  • 0

Ik was onbekend met die plint-producten, best een aardige productlijn.

 

(Er zijn trouwens meer aanbieders van hun producten)

 

Om het simpel te zeggen, voor een webwinkel vind ik je eerste pagina echt een ramp. Teksten in de trant van: koop bij mij want ik ben heel goed en heel eerlijk en ik denk aan het milieu ..... volgens mij ben je supersympathiek, alleen val mij er als klant niet mee lastig! Je verstoort zelf je eigen propositie.

 

Laat je product aan mij zien! Ze zijn hartstikke leuk.

 

Je hebt een kopje nieuws ... wanneer je daar op klikt ... staat er niks .... zet daar dan neer dat je nu al producten kunt bestellen voor sinterklaas zodat iemand zeker niet misgrijpt (want onze producten vliegen eruit als warme broodjes). Maar een leeg vak, da's toch niks.

 

Begin dus sowieso met je eigen toko eens goed om te timmeren voordat je geld uitgeeft om meer mensen op je pagina te laten landen. Die extra kijkers zul je met deze shop niet om kunnen zetten in extra kopers.

 

Begin eens met simpele dingen goed te doen.

 

Succes!! Ard

 

P.S. even in aanvulling op een andere poster, een klant zelf laten nadenken leidt er meestal toe dat er niet verkocht wordt, dus i.p.v. een klant te laten raden hoe zwaar een kussensloop zou kunnen zijn en wat het dan dus aan porto zou kunnen,...weeg zelf zo'n ding en zet bij je product dat het 2,50 aan verzendkosten kost.

 

P.S. 2 een van de ondernemerskwaliteiten kan zijn dat hij middenin de maatschappij staat, op dit moment is speelgoed made in china aangeschoten wild, en oei oei wat is dat spul giftig! Speel daar op in, zet dat bijvoorbeeld op een newsflash button op je eerste pagina 100% NOT made in china en dan doorklikken naar een verhaal waar je prachtig kwijt kunt hoe veilig en goed jouw product is en dat het GDY gecertificeerd is, dan maak je me als peetoom van 2 kinderen blij!

Link naar reactie
  • 0

Beste Dubbelop,

 

Een boel is al gezegt over je website.

Toch wil ik hier nog een kleine aanvulling in doen.

 

Ik mis ook een grafische smoel aan je website. Deze ziet er strak en zakelijk uit. Juist bij de producten die je aanbied vind ik dat je moet kiezen voor een speelse vormgeving. Nu weet ik niet in hoeverre je huidige webshop pakket mogelijkheden biedt om bijvoorbeeld grafisch het geheel om te gooien.

 

Het is belangrijk om na te denken over de structuur van je pagina's. De lap tekst waar je mee opent is voor mij niet relevant. Wat ik wil is direct zien wat jouw productaanbod is. Ik zou hier dus kiezen voor bijvoorbeeld een 'aandachtsvlak' waar je bijvoorbeeld elke dag een ander product promoot.

 

Daaronder heb je natuurlijk nog ruimte over die je kunt benutten. Onder het aandachtsblok heb je een punt waar vervolgens de aandacht op zal vallen. Hier kun je bijvoorbeeld een drie of viertal productgroepen noemen.

 

Als laatste 'laag' zou je een viertal aanbiedingen kunnen tonen, wederom dynamisch. Door het dynamisch opbouwen van je voorpagina zorg je er voor dat jouw webshop altijd actueel lijkt. Je kunt bijvoorbeeld je website zo maken dat elke dat een andere frontpage qua productaanbod getoond word.

 

Dat wat betreft je frontpage. De menustructuur voor je pagina navigatie vind ik helder en duidelijk. Wat betreft je huidige productaanbod werkt dit goed. Wel zou ik er als ik jou was goed over nadenken hoe dit werkt als je straks een veel grote groep met allerlei soort producten hebt. Misschien dat je hier alvast wat rekening mee kunt houden.

 

Met betrekking tot je bestelkosten. Ik zie dat je op je website keurig een pagina hebt ingericht waar je praat over je bestelkosten. Als ik me niet vergis is dit al eerder genoemd, maar hoe weet ik nu hoe zwaar een product is. Het zou dus mooi zijn als je op productniveau toont wat de exacte verzendkosten zullen zijn.

 

Om de interactiviteit binnen je website zelf te verhogen lijkt het me misschien een idee om 'extra beelden' te laten zien. Als ik even de acordeon in je webshop als voorbeeld mag nemen, hier zitten waarschijnlijk veel mooie details op, die het product bijzonder maken. Of er zitten bijvoorbeeld overal afgeronde hoeken aan, wat het product erg ongevaarlijk maakt voor kinderen. Deze eigenschappen verduidelijken doormiddel van beeld zorgt er voor dat een bezoeker een beter beeld heeft van het product. En een beter beeld van een product verlaagt de aankoop drempel.

 

Wat wellicht een ander aardig idee kan zijn is om op productniveau enkele soortgelijke producten te tonen. Bij een diabolo kan dit bijvoorbeeld een ander soort spel zijn. Door dit te doen bevorder je de wederverkoop op je website (de bezoeker ziet product X, met onderin product Y en besluit dat product Y inderdaad aardig is om ook mee te bestellen)

 

Als laatste punt: Bij veel webwinkels is het tegenwoordig mogelijk om bijvoorbeeld te betalen met IDeal. Misschien is het een idee de mogelijkheden hiervan eens te bekijken. In je winkelwagen worden de verzendkosten en overige kosten (administratie?) niet meegerekend. Ik zelf vind het altijd zeer onprettig als ik achteraf nog met allerlei bijkomende kosten word geconfronteerd waar ik van te voren niet van op de hoogte was.

 

Het is een nogal lang verhaal geworden maar mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.