• 0

Webwinkel, weinig klanten

Aanbevolen berichten

  • 0

Als concurrent van je ( ik verkoop veel van dezelfde producten op mijn webshop die 1 september as. begint) ga ik zelfs mijn commentaar geven. haha, ik ondermijn mijn eigen handel nog voordat ik begin!!

 

Ik ben zelf een fervente internetshopper. Als ik het online kan kopen, ga ik mijn huis niet uit! Maar ik stel wel eisen (intuitief) aan een webshop.

 

En het aller- allerbelangrijkste dat ik als klant in een winkel wil zien, is vertrouwen. Dat is al een paar maal eerder gezegd. Vertrouwen wordt bij gewekt op veschillende manieren.

De snelste en simpelste manier is een supergoede vormgeving. En om eerlijk te zijn, ik heb nog bijna nooit besteld bij een standaard websjop powered by 123winkel, mijnwinkel of welke andere standaard websjop. Als ik dat wel gedaan heb, is dat omdat er tot het uiterste gebruik is gemaakt van vormgeving. En dat is best wel moeilijk. Ik kan het zelf niet. Gelukkig is mijn man webdesigner, met veel collega's die aan grafisch vormgever zijn!! Zonder dat had ik mijn eigen websjop, ondanks de leuke producten en het leuke idee geen enkele kans gegeven.

 

Jouw vormgeving mist een heleboel. De eerste oogopslag ziet er saai uit (sorry, dit is geen afkraakmail, ik probeer je alleen duidelijk te maken hoe ik het er als klant uit vind zien). Het ziet eruit alsof je een enthousiaste moeder bent, die helaas geen kaas heeft gegeten van ondernemen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar zo komt het over! Een huisvrouw met gewoon wat tijd over die denkt wat leuks te gaan doen. En daar wil ik als klant gewoon niet bij kopen. Zie het als een vergelijking tussen een hippe, trendy winkel met een mooie etalage en een opgelapte beddesprei op de braderie met dezelfde spulletjes.

Ik koop liever bij een gezellige winkel, die me ook nog het gevoel geeft dat ik spullen fatsoenlijk kan ruilen, etc. dat bedoel ik met vertrouwen dat een sjop uitstraalt.

Een site waaraan je kunt zien dat er veel tijd is gestoken in de vormgeving (plaatjes, homepage, lettertypes, een LOGO (die heb je niet)), dan denk ik als klamt: "Hmmm, deze verkoper is echt serieus, die heeft tijd (en dus geld) gestoken in de presentatie, die zal wel goed bezig zijn.....!" Hoeft ook niet zo te zijn, overigens, maar dat denk ik als klant dan.

 

Goed, even wat duidelijker:

Met duidelijke, maar wel formeel opgestelde leveringsvoorwaarden, win je mijn vertrouwen.

 

Vermeld bij elk van de producten wat de verzendkosten zullen zijn. Sommige producten moeten per pakket, bijvoorbeeld de accordeon. Andere dingen als een vingerpopje kunnen in een brievenbusdoosje, en zijn dus goedkoper. Klanten vinden dat belangrijk, zeker bij aankopen die niet al te duur zijn!

 

Maak werk van je vormgeving. Ontwerp een logo, plaats dat ipv de tekst "dubbelop Kadoshop". Of in ieder geval een leuk speels lettertype ofzo. je hebt geen herkenningspunt, mensen kunnen je website niet grafisch herkennen, ze moeten echt lezen.

 

haal die tekst van je homepage, en plaats er foto's van je leukste producten op. Als mama van een kind van anderhalf, en een tweede onderweg, vond ik je houten loopfietsjes hartstikke gaaf. Maak daarvan een goede foto (echt een goede, met witte achtergrond, of in een toepasselijke trendy setting, en dan bedoel ik niet de bemoste schutting in je achtertuin), en plaats hem als eyecatcher op je homepage. Daaronder alleen een kleine wervende tekst, zoals: Hippe kadootjes, èn het goede doel ondersteunen?? Kijk snel verder op de homepage.

 

Op je homepage moet je mensen aansporen. Dus gebruik snelle, korte zinnen, met vooral de woorden "Kijk", "Bestel" , "Koop" erop. klanten zijn stom, en willen graag verteld worden wat te doen.

Voor mij zijn de ideale winkels de winkels die er gaaf uitzien, me meteen in een enkele oogopslag laten zien wat voor coole producten ze verkopen, en die me op de productpagina een ontzettend grote knop laten zien met "Koop Nu!", en die ook nog eens in het winkelmandje meteen alle kosten vermelden, zoals verzendkosten. lekker makkelijk, hoef ik zelf niet na te denken. Lang leve het internet.

 

Een winkelwaarborg merk (MKBoK, Thuiswinkel waarborg, etc)doet het goed, net als het aanbieden van Ideal, of eenmalige machtiging als betaalmiddel

 

pagina aanbiedingen is leeg. dat is heel slecht! Ik zou als klant meteen denken dat je niet nagedacht hebt over je layout. ALs je aanbiedingen hebt, dan laat je dat kopje zien. Heb je geen aanbiedingen, dan haal je dat weg. Maar een lege pagina is echt compleet not done. Ik zou al weggeklikt zijn als klant, bij het zien van zoiets.

 

Verder vind ik het vreselijk als klant om een account te moeten aanmaken. Ik vul liever bij elke bestelling gewoon even mijn adresgegevens en emailadres in. Een belangrijke regel is:

Leidt een klant via de kortste weg naar betalen!!

Jij leidt ze af, want bij jou moeten ze eerst een account aanmaken! Duurt te lang, ik ben alweer weg.

 

Hopelijk kun je hier iets mee! Veel succes met je winkel :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het ziet eruit alsof je een enthousiaste moeder bent, die helaas geen kaas heeft gegeten van ondernemen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn, maar zo komt het over! Een site waaraan je kunt zien dat er veel tijd is gestoken in de vormgeving (plaatjes, homepage, lettertypes, een LOGO (die heb je niet)), dan denk ik als klamt: "Hmmm, deze verkoper is echt serieus, die heeft tijd (en dus geld) gestoken in de presentatie, die zal wel goed bezig zijn.....!" Hoeft ook niet zo te zijn, overigens, maar dat denk ik als klant dan.

 

Hier moet ik even op ingaan: er wordt nl. altijd heel makkelijk gepraat over 'design', logo', 'in je website investeren'. Ben ik ook mee eens MAAR je moet ook niet vergeten dat niet iedereen daar de middelen voor heeft. Makkelijk praten als je een webdesigner in de familie hebt of zelf eentje bent... Als je een goed product hebt kun je denk ik gerust beginnen met een nette template en een leuk opgemaakte site.

 

 

 

Een huisvrouw met gewoon wat tijd over die denkt wat leuks te gaan doen. En daar wil ik als klant gewoon niet bij kopen. Zie het als een vergelijking tussen een hippe, trendy winkel met een mooie etalage en een opgelapte beddesprei op de braderie met dezelfde spulletjes.

Ik koop liever bij een gezellige winkel, die me ook nog het gevoel geeft dat ik spullen fatsoenlijk kan ruilen, etc. dat bedoel ik met vertrouwen dat een sjop uitstraalt.

Ik denk niet dat een 'trendy' shop per definitie iets met vertrouwen te maken heeft (of het moet helemaal rampzalig zijn).

Veel huismoeders zijn zo begonnen en runnen nu zeer succesvolle webwinkels.

En wat is er mis mee? Wel - zoals je ook schrijft - duidelijke voorwaarden, duidelijkheid in de kosten etc etc.

 

Ik kan me voorstellen dat Dubbelop met nadruk op 'eerlijke' producten misschien ook een wat andere klandizie kan aantrekken dan de zogenaamde 'hippe' moeders.

Mensen die iets verder kijken en die bewust voor een eerlijk maar leuk product kiezen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ook zonder veel geld en een webdesigner kun je veel doen! Maar dan moet je zelf wel een beetje handigheid hebben in bijvoorbeeld photoshop en html. Je hoeft geen officiele vormgever te zijn om goede ideeen te hebben en zelf je logo en andere kenmerken te ontwerpen. Joh, van een simpel retro kleuren plaatje maak je een gave achtergrond. Met een simpele tekening in heldere kleuren maak je een leuk logo.

Maar zonder dat alles.... vertrouw ik een website gewoon niet. Misschien is dat mijn eigen gekleurde mening als webshopper, en zijn er genoeg mensen die aankopen doen bij winkels die er minder goed opgezet uitzien.

Wat ik nu zie is gewoon te standaard, en dat spoort mij niet aan het assortiment te bekijken. En dat moet nou juist, je moet de klanten verder trekken je winkel in.

In een echte winkel, ga je toch ook sneller een onbekende winkel binnen die een etalage heeft die tot je verbeelding spreekt? Een "shabby" winkel, met knullige inrichting waarin de producten niet tot hun recht komen ga ik minder snel binnen. Of ik moet de winkel al kennen, OF denken dat ik vast erg goedkoop uit ben door in zo'n halfgare winkel te shoppen. Want dure mooie etalages, betekenen ook vaak dure prijzen, dat dan weer wel...

 

Ik zie echter best geprijsde artikelen in deze webshop. En dus zou ik niet alleen zoveel geld investeren in zo'n dure voorraad, want daar moet best wat centjes inzitten. Beter zou ik een student van de grafische school 200 euro beloven, en vragen of ie 3 avondjes wil klooien in photoshop om je winkeltje op te leuken.... Of iemand die je kent, die best wel aardig in photoshop is. Ik ben zelf een fervente gamer, en in mijn omgeving zie ik jochies van 14-15 jaar de gaafste dingen in photoshop in elkaar draaien! Met de belofte van een helemaal nieuw cool spel (a 65 euro) willen die jongens wel een week lang elke avond dingetjes voor je maken, buttons, logo's, opmaak van webpagina's...

 

Misschien is je doelgroep inderdaad niet de trendy mama's, maar je assortiment is daar wel naar. Want hippe mama's willen mooi houten speelgoed voor hun kindjes, met gave loopfietsjes en retro poppenhuisjes.

De geitenwollen sokken van deze tijd gaan daar echt niet zoveel geld aan uitgeven. Dus als je die doelgroep wilde aanspreken, zou je m.i. beter een ander assortiment moeten hebben.

En hippe mama's maken zich ook druk om eerlijke producten. Biologisch eten voor je kleine is ook hartstikke hip... ::)

Link naar reactie
  • 0

Want hippe mama's willen mooi houten speelgoed voor hun kindjes, met gave loopfietsjes en retro poppenhuisjes.

De geitenwollen sokken van deze tijd gaan daar echt niet zoveel geld aan uitgeven. Dus als je die doelgroep wilde aanspreken, zou je m.i. beter een ander assortiment moeten hebben.

En hippe mama's maken zich ook druk om eerlijke producten. Biologisch eten voor je kleine is ook hartstikke hip... ::)

 

Even off topic: ha ha grappig dat je 'bewust kopen' associeert met 'geitenwollensokken' ...

 

Maar de 'geitenwollensokken' van deze tijd doen hun boodschappen wel in de dure reformwinkels of in de biologische schappen bij de appie ;D terwijl de hippe moeders waarschijnlijk stiekem naar de Aldi gaan ;D (niks tegen de Aldi trouwens, want die gaan voortaan ook op de biologische tour)

Link naar reactie
  • 0

Nou, ik heb onderhand een boel bruikbare tips. Ik merk dat er veel herhaling begint te komen, dus tenzij er iemand nog een nieuw idee heeft, heb ik het nu aardig op een rij. Het zal nog wat tijd en energie kosten om mijn webwinkel een niveau omhoog te tillen, maar ik heb het er graag voor over. Juist omdat ik dit graag wil laten lukken heb ik mezelf in de leeuwenkuil gegooid (dat zijn jullie!) :D en het is een geweldige ervaring geweest. Ik heb nu echt het gevoel dat ik verder kan. Over een tijdje zal ik weer posten, als ik de aanpassingen heb gemaakt. Dan kunnen jullie zien wat er met jullie hulp tot stand gekomen is!

 

Groeten,

 

dubbelop

Link naar reactie
  • 0

Alexa.com rapporteert: Traffic Rank for dubbelopkadoshop.nl: 7,95717,18081

Google heeft nog geen pagerank voor dubbelopkadoshop.nl

 

Je hebt nog niet zoveel bezoekers (en dus weinig klanten).

 

Maar laat je niet uit het veld slaan. Deze websites en de stats vereisen een beetje tijd om te groeien. Het zijn echter wel dingen om in de gaten te houden, net zoals een gewone winkelier uit zijn raam kijkt hoeveel passanten er in de straat lopen.

 

Succes,

 

Sancho

 

 

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
  • 0

Alexa.com rapporteert: Traffic Rank for dubbelopkadoshop.nl: 7,95717,18081

Google heeft nog geen pagerank voor dubbelopkadoshop.nl

 

 

 

 

 

Sancho

 

 

 

 

Hoe/waar vind ik die info? Ik heb op de site gekeken, maar zie niet hoe ik zelf die info kan vinden. En wat is een hoog of laag aantal? M.a.w. wat betekent het getal precies? Bedankt voor je reactie!

 

dubbelop

Link naar reactie
  • 0

Alexa.com is een site waar je verkeer naar sites kan vergelijken. Hoe lager het getal, des te groter je verkeersstroom. Nr 1 is de gewenste positie, maar die heeft Google al.......

Voor de Google rank heb ik de toolbar geïnstalleerd. Dan zie je van elke site hoe Google hem waardeert. Hier gaat het juist om de hoogste score, op een schaal van 0 tot 10.

 

Groet,

Sancho

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
  • 0

Even off topic: ha ha grappig dat je 'bewust kopen' associeert met 'geitenwollensokken' ...

 

Maar de 'geitenwollensokken' van deze tijd doen hun boodschappen wel in de dure reformwinkels of in de biologische schappen bij de appie ;D terwijl de hippe moeders waarschijnlijk stiekem naar de Aldi gaan ;D (niks tegen de Aldi trouwens, want die gaan voortaan ook op de biologische tour)

 

Tja... da's nou eenmaal mijn beeld van geitenwollen sokken. En ik heb biologie gestudeerd... geloof me... veeeeeeeeel daarvan zijn geitenwollen sok! Om me heen zie ik weinig anders! De mensen die katoenen luiers weer in ere herstellen. Niet vanwege de kostenbeparing, maar vanwege het milieu. Niet dat ik daar iets op tegen heb, het is in mijn ogen alleen een heel specifieke doelgroep. En uberhaupt een heel specifieke groep mensen... Of apart slag, zo kan je het ook noemen ;D

 

Dubbelop, goed dat je je website zo in de leeuwenkuil gooit. Van feedback wordt je site alleen maar beter. Over een paar dagen mik ik mijn site ook hierin, en dan zul je zien dat er daarover ook een hele hoop dingen te zeggen zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen visie op dingen, en soms is dat gewoon niet de visie van het grotere publiek. Ik ben ook zeer benieuwd wat iedereen te zeggen heeft over wat ikzelf mooi en functioneel vind. Misschien sla ik de plank wel helemaal mis....

 

Succes met je webwinkel!

Link naar reactie
  • 0

Ik wil even reageren en moet dat doen zonder in herhaling te vervallen en zonder al te technisch te worden. Er staan hier al veel goede tips. Het voornaamste en m.i. belangrijkste kritiekpunt is de look en feel van de website. Daar begint het tenslotte mee als je een webshop wilt hebben.

 

Het probleem is: zelf doen zonder veel kennis van webdesign. "I've been there, done that and bought the T-shirt ;) " Waarschijnlijk ligt daar als zo vaak een budgettair probleem aan ten grondslag. Investeren in een professioneel design is kostbaar. 123Webshop ziet er in principe uit als een goede oplossing maar ik ken ze niet en weet niet hoever hun support reikt. Aan de hand van hun eigen profielschets zijn ze goedkope aanbieder door het lean organiseren van bedrijfsprocessen. Ergo, waarschijnlijk weinig support en dat is toch wat je nodig hebt als je geen online professional bent.

 

Ik vind overigens het aantal designs dat ze aanbieden niet erg breed en wat saai. De geintegreerde iDeal mogelijkheid is wel een erg belangrijke asset.

 

Maar met het smoel geven aan de site ben je er helaas nog niet. Het inrichten van de pagina's zelf vraagt ook nog de nodige aandacht. Daarna krijg je het optimalisatievraagstuk. En geen geld om te investeren betekent ook doorgaans: geen geld om aan reclame uit te geven (pas op met Google Adwords als je niet precies weet wat je doet!).

 

Volgens mij heb je twee opties. Ofwel iemand inhuren die de vormgeving en siteoptimalisatie voor je gaat doen of de juiste aanbieder zoeken van een bij jou passende totaaloplossing die ook bereid is je te adviseren en aan kennis en instructiemateriaal meer te bieden heeft. Misschien iets duurder maar dat is denk ik marginaal als je goed zoekt en makkelijk te dekken door de verbetering van je omzet.

AksomHosting.nl Zakelijke WebHosting formules met toegevoegde waarde! | www.MijnBedrijfPagina.nl | www.InterimPagina.nl | www.ConsultantPagina.nl | www.FreelancerPagina.nl | www.VerenigingsPagina.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik ben nieuw op dit forum en ben onlangs mijn webwinkel www.dubbelopkadoshop.nl gestart. Ik heb problemen met het aantrekken van klanten. Zijn er wat mensen die even op mijn site willen kijken en feedback willen geven? Hoe creëer ik meer bekendheid?

 

Groeten,

 

dubbelop

 

Hallo dubbelop,

 

ik reageerde daarnet op eenzelfde soort vraag, maar dan over www.absjurt.nl

 

Kijk een naar die site... lijkt veel op die van jouw he? Als je een standaard pakket als 123webshop koopt, dan moet je natuurlijk wel nog geld uittrekken voor een professioneel design. Nu lijkt jouw site op honderden anderen van hetzelfde pakket.

 

Als je weet dat bezoekers een site binnen 20 seconden op haar uiterlijk beoordelen... Dan kun je 2 dingen doen: a) stoppen, b) nieuw ontwerp laten maken.

 

Bovendien staat er op JOUW site doodleuk dat ie van 123webshop.nl is. Haal dat er echt meteen af!

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij heeft de volgende webshop een juiste vormgeving en toonzetting: http://www.rose-blauw.nl/

 

jaaa, zo kan ik er ook nog een paar 100 voorbeelden noemen ::) Maar hier betaal je ook een paar centen voor.

Ik vind dat altijd zo makkelijk om te zeggen: zoek een vormgever en laat je een webshop bouwen (dat hoor ik hier ook alleen maar de webdesigners roepen of degene met een webdesigner in de familie ;))

Maar zoals Aksom al schrijft: "Investeren in een professioneel design is kostbaar".

Link naar reactie
  • 0

Doe je voordeel met goede voorbeelden zou ik zeggen...en professioneel (web)design is niet duurder dan andere dienstverlening. Zie het als investering, als je inderdaad een professionele website en business wilt ontwikkelen.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste impressie:

 

- De opneningspagina ziet er goed uit, maar verwijder alles onder de rode bakfiets. Onder de rode bakfiets is het gedeelte waar de hobby-look begint...

- vervang 'Voor een kado met méér! ' door ' U koopt bij ons een eerlijk product, gemaakt met respect voor mens en milieu.'

- Is dat wat er 'dubbelop' is aan jouw shop?

 

* Laat opmerkingen over een aangepaste factuur en hoe de 5% afdracht berekend wordt, weg

** Dat is namelijk niet relevant op de startpagina, het leidt af

(je kunt het wel opnemen in je voorwaarden of veelgestelde vragen)

PS. Daardoor krijg je het idee dat je op allerlei kleine lettertjes moet letten.

NB. Begrijp je? ;D

 

 

 

DBC en ICT advies en ondersteuning in de gezondheidszorg, http://www.hooftman-consultancy.nl

Link naar reactie
  • 0

Sorry als ik al een paar punten opnoem die al genoemd zijn. Ik heb nu niet de tijd om het volledige topic door te lezen, maar wil wel even mijn kennis er voor je op los laten. Dus vooruit vanuit technisch oogpunt.

 

Laat direct producten zien. Hooguit 1 of 2 regels tekst is op de startpagina van een webwinkel voldoende. Ik zie dat je erg leuke productplaatjes hebt. Daar is niets mis mee. Als klanten informatie van je willen weten zoeken ze daar zelf gericht op en vaak doen ze dat toch pas als ze interessante artikelen vinden.

 

Je website wordt niet door Google geindexeert op dit moment en de enige link naar jouw website staat op: http://www.123webshop.nl/. Zoek mooie websites waar jouw linkje kan staan. Denk bijvoorbeeld aan startpagina.nl, maar ook andere web gidsen. Zie het als jezelf in een drukke winkelstraat plaatsen. Dan komen de klanten sneller dan dat je ergens onzichtbaar buiten de winkelgebieden staat.

 

Om verder te gaan over zoekmachines. Zodra Google nu je website gaat indexeren haalt ze alles achter '.php' weg. Hierdoor zal Google nooit al je producten indexeren maar alleen je startpagina. Hier zijn wel oplossingen voor, maar die zijn niet gemakkelijk om zelf te doen.

 

Je grafisch ontwerp is nog 'te strak' vind ik zelf. Het past niet echt bij het type product die je verkoopt en lijkt als een '12 in een dozijn ontwerp'. Dat geeft een een amateuristische uitstraling.

 

Gebruik nieuwsbrieven alleen als 'softe' marketing tool. Noem voornamelijk feiten. Als het teveel als reclame eruit ziet wordt je nieuwsbrief al snel in de prullenbak gegooid. Bij een webwinkel is dat natuurlijk wat lastiger. Zoek even uit hoe andere grote webwinkels dit oplossen.

 

Een hele lijst waar je zeker niet van af moet schrikken. Je producten op zelf zien er erg mooi uit. Webwinkels hebben een flinke investering van (toch wel) voornamelijk tijd.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik heb redelijk wat bezoekers per dag. Ben nu pas bezig, maar heb nog niks verkocht. Weten jullie wellicht, kijkende naar mijn website, hoe dit komt?

Zien jullie een 'REDEN' om niks te kopen?

U bent pas bezig, begeeft zich op een markt waar veel concurrentie heerst en verkoopt producten waar lang niet iedereen behoefte aan heeft. Verder zijn alle eerder genoemde punten in deze topic van toepassing.

Link naar reactie
  • 0

Ik reageer wellicht wat laat, maar ik heb nu even je webshop bekeken, maar ik heb zelf niet een duidelijk idee waar jouw markt in ligt? Wie is je doelgroep? Stem je pagina af op je doelgroep. Zijn dit ouders met jonge kinderen, maak deze kleurrijker (in mijn ogen dan) of richt het op kinderen, die weer bij de ouders gaan vragen en vervolgens weer kopen bij jou...

 

Maar goed, dat is een beetje hoe ik er dan over denk...

Link naar reactie
  • 0

Ik reageer wellicht wat laat, maar ik heb nu even je webshop bekeken, maar ik heb zelf niet een duidelijk idee waar jouw markt in ligt? Wie is je doelgroep? Stem je pagina af op je doelgroep. Zijn dit ouders met jonge kinderen, maak deze kleurrijker (in mijn ogen dan) of richt het op kinderen, die weer bij de ouders gaan vragen en vervolgens weer kopen bij jou...

 

Maar goed, dat is een beetje hoe ik er dan over denk...

 

;D ;D Ik denk niet dat de shop van Marvino002 iets voor kinderen is die het weer aan de ouders gaan vragen :o ;D

 

Marvino002 heeft dit (oude) topic opgepakt en die richt zich toch echt op een heeel andere doelgroep ;)

Link naar reactie
  • 0

Dit probleem heb ik dus ook.

 

Ik heb een webwinkel:

http://www.allsexstuff.nl

 

Ik heb redelijk wat bezoekers per dag. Ben nu pas bezig, maar heb nog niks verkocht. Weten jullie wellicht, kijkende naar mijn website, hoe dit komt?

Zien jullie een 'REDEN' om niks te kopen?

 

Graag hoor ik van jullie.

 

Hangt nogal van veel punten af...

Je hebt redelijk wat verkeer zeg je.

Komt het verkeer van google mag je uitgaan van 0.5 tot 1.5% van de klanten welke wat koopt.

Komt het verkeer van gratis plaatjes sites mag je blij zijn als 0.001% wat koopt.

En ik heb hier dus ruime ervaring mee aangezien ik meerde concurerende shops heb.

 

Layout maakt niet zoveel uit, andere layout trek je andere klanten mee maar voor elke layout is wel een doelgroep die zich daarbij aangesproken valt (is enkel de vraag of je assortiment op die doelgroep aansluit).

 

Link naar reactie
  • 0

Ik reageer wellicht wat laat, maar ik heb nu even je webshop bekeken, maar ik heb zelf niet een duidelijk idee waar jouw markt in ligt? Wie is je doelgroep? Stem je pagina af op je doelgroep. Zijn dit ouders met jonge kinderen, maak deze kleurrijker (in mijn ogen dan) of richt het op kinderen, die weer bij de ouders gaan vragen en vervolgens weer kopen bij jou...

 

Maar goed, dat is een beetje hoe ik er dan over denk...

 

;D ;D Ik denk niet dat de shop van Marvino002 iets voor kinderen is die het weer aan de ouders gaan vragen :o ;D

 

Maar dat kun je wel zo gaan ontwikkelen uiteindelijk toch? Kinderen zijn heel beinvloedrijk bij hen ouders... En ouders willen hun kinderen vaak niet teleurstellen...

 

Voor de duidelijkheid: Dit ging over de webshop van de topicstarter!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt allen voor jullie reacties.

 

Ik begeef me inderdaad in een niet al te gemakkelijke branche, maar ik zie wel kansen.

Op dit moment komen de mensen vooral via advertenties en niet via zoekmachines. Dat probeer ik wel te ontwikkelen.

 

Ik ben nu tevens bezig met Google Adwords en hoop daar meer 'doelgericht' publiek mee te krijgen.

 

Wat betreft mijn lay-out:

De interactie en samenstelling van mijn website zijn niet helemaal naar mijn wens. Zo is de SEO niet goed met dit programma, waardoor ik heel slecht producten aan zoekmachines kan koppelen. Daarbij kan ik niet rechtstreeks naar het product koppelen vanuit Google Adwords. Doe ik dit wel, dan zijn mijn deelvensters niet meer te zien.

Daar stoor ik mij gigantisch aan!

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.