chocoboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 chocoboy Junior 14 0 Hallo, Iemand heeft mij geholpen in mijn onderneming. Hij is gewoon particulier en wil geen belastingellende. Kan ik hem nu kadobonnen schenken en deze binnen de onderneming als kosten boeken? Het zou gaan om 500 euro. Moet hij deze bonnen toch nog als inkomen opgeven?? Ik hoor het wel. Jeroen [titel verduidelijkt - mod] Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 djluc Retired Mod 4,6k 118 Een gift mag tot 217 euro o.i.d. als er geen gezagsverhouding bestaat. Op de site van de belastingdienst staan de exacte criteria hiervoor. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 chocoboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2007 chocoboy Junior 14 0 als ik dit lees is dat op jaarbasis. ik kan natuurlijk wel 250 een hem en 250 aan zijn vrouw schenken. Link naar reactie
0 chocoboy Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2007 chocoboy Junior 14 0 ehh 2 keer 217 bedoel ik dan natuurlijk Link naar reactie
chocoboy
chocoboy
Hallo,
Iemand heeft mij geholpen in mijn onderneming.
Hij is gewoon particulier en wil geen belastingellende.
Kan ik hem nu kadobonnen schenken en deze binnen de onderneming als kosten boeken?
Het zou gaan om 500 euro.
Moet hij deze bonnen toch nog als inkomen opgeven??
Ik hoor het wel.
Jeroen
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag