• 0

Hosting / Leaseweb.com

Beste HLers,

 

Ongetwijfeld zijn velen van jullie meer of minder actief op het internet aanwezig met een (zakelijke) website.

 

Thans ben ik druk op zoek naar goede en betrouwbare hosting.

 

Uiteraard heb ik al gekeken op sites als www.webhosters.nl, maar ik zou graag eens de bevindingen van HLers horen.

 

Wie van jullie heeft goede ervaringen met een bepaalde hoster?

 

Is er ook iemand die ervaring heeft met leaseweb.com?

 

Ik verneem graag van jullie.

 

Groet,

 

Roy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0
Is er ook iemand die ervaring heeft met leaseweb.com?

 

Ja, ik heb een dedicated server bij ze, en ben zeer tevreden. Het Windows Server 2003 ding heeft een vol jaar probleemloos gedraaid totdat ik een IP-instelling moest veranderen wat een reboot vereiste.

 

Verder alles digitaal (facturen en zo), een self service center waar je heel eenvoudig domeinen kunt registreren en je DNS instellingen kunt bijhouden.

 

Als je de sales afdeling mailt valt er vaak ook wel iets te regelen met een wat scherpere offerte dan de standaard aanbiedingen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roy,

 

Leaseweb doet hosting van groten als megaupload en Hyves. Laatstgenoemde is vooral traag door hun code denk ik. Ik vind dat Leaseweb concurrerende prijzen heeft. Zelf heb ik een dedicated server daar lopen voor mijn naast-bedrijf-hobby-wordt-ook-bedrijf-project.

 

Wat ik heel prettig vond is dat nadat ik een hosting overeenkomst had ondertekend voor een jaar, en toch wilde overstappen naar een dedicated server, dit geen probleem was. Er is 1 maand hosting gerekend en de overeenkomst is ontbonden zonder poeha. Dat pleit voor ze,.. dat heb ik ook wel heel, heel anders meegemaakt.

 

Als je site niet echt een applicatie heeft en vooral een digitaal visitekaartje is, dan maakt hosting op zich niet veel uit...Neem het af bij een bekende leverancier, en niet bij gekke Jopie om de hoek, dan zit je wel goed.

 

P.S. ''kost niet duur'' is een contaminatie. Het is ''is niet duur'' of ''kost niet veel" ;) :P

Link naar reactie
  • 0

Onze webservers (niet de videoservers) draaien bij leaseweb, mede om de dedicated bandbreedte en schaalbaarheid.

Technisch alles perfect in orde, hun support desk kan wel wat klantvriendelijker/commerciëler.

Kortom, als je veel bandbreedte nodig hebt, is dit een goede partij.

 

Succes met je keuze!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Wij huren een rijtje cabinets bij Leaseweb, bevalt prima.

Ze zijn wel eens een beetje stug als je iets anders wilt dan het standaard product maar we zijn er tot nu toe altijd uitgekomen. Verder informele en directe communicatie (onze accountmanager loopt gewoon in korte broek als het warm is bijvoorbeeld). Daar moet je overigens wel tegenkunnen: bij het aanmelden van een probleem krijg je (vaak zeer snel overigens) alleen terug "is gerepareerd, groeten van Leaseweb" en dat is het :-)

Geen bla bla

Link naar reactie
  • 0

Webhosters.nl is zeer gedateerd. Tegenwoordig wordt ispgids.com voornamelijk gebruikt voor referenties. :)

 

Met Leaseweb heb ik persoonlijk geen ervaring. Wel hoor ik vanuit mijn netwerk veel verschillende geluiden erover, echter kan ik deze niet bevestigen noch ontkrachten. Wel is de keuze er bij Leaseweb om te kiezen voor Premium dataverkeer en verschillende SLA's. Je kiest ervoor als je goede kwaliteit wilt hebben, maar dan betaal je uiteraard een hoger tarief.

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Zit al enkele jaren bij thyatia.net, nu overgekocht door redbee.nl. Altijd supservice gehad, snelle servers etc. Misschien heb je er wat aan.

 

Ik neem overigens aan dat je de server in Nederland wilt, voor mijn USA website heb ik een dedicated server bij hostgator.com. Eveneens zeer tevreden, tot nu toe een half jaar daar en nog geen enkel probleem geweest (paar opstartprobleempjes het begin maar die waren in paar minuten opgelost).

Link naar reactie
  • 0

Wij zitten bij xxlwebhosting.nl. Erg goede persoonlijke service.

Alles draait op linux, wat ik zelf ook een voordeel vind.

 

Je eerste post met een anoniem e-mailadres en een niet-ingevuld profiel, dat riekt een klein beetje naar spam. Met het voordeel van de twijfel, kun je wat meer vertellen over wat je er host en waarom je ze goed vindt?

Link naar reactie
  • 0

Euhm waarom begint nu iedereen het hostingbedrijf te noemen waar hij/zij in zee mee is gegaan? Er wordt toch gevraagd naar ervaringen met Leaseweb of mis ik ergens iets...

Naaste de ervaringen met Leaseweb wordt als gevraagd:

Wie van jullie heeft goede ervaringen met een bepaalde hoster?

 

Maar in hoeverre deze postings zullen helpen bij een afgewogen keuze....

Link naar reactie
  • 0

Het is ook altijd een risico van spam, dit soort oproepen. Wat vinden jullie eigenlijk, moet dit kunnen op een forum als HL of voegt dit weinig toe en is het dus niet echt wenselijk?

 

Vraag 't 100 mensen en je krijgt 100 verschillende antwoorden. Daarom denk ik dat te algemene vragen omtrent hosting hier geen zin hebben. Daarvoor zijn er te veel aanbieders en zijn de meer specifieke websites zoals WebHosters of ISPGids m.i. een beter platform.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi, voor de beste web hosting gebruik van deze url verwijderd site, gebruik ik deze voor mijn website te publiceren.

 

Ingreep door moderator: toevallig twee nieuwe gebruikers op één dag, die beide hetzelfde bedrijf spammen, beide in topics die 3 jaar oud zijn... Dat is niet gewenst dus.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 313 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.