• 0

Eten en drinken op een opendag

Wij willen binnenkort een opendag organiseren waarop wij diverse doeactiviteiten gaan aanbieden. Wij zijn geen horecabedrijf, wij werken aan huis in een klein dorpje en hebben voldoende ruimte binnen en buiten om ruim 40 mensen tegelijk te kunnen ontvangen.

 

Ons doel is om aandacht op onze website te vestigen met de bedoeling om nieuwe gebruikers te werven en publicaties (tekst, beeld, video) over het dorp en de regio te stimuleren. Kortom de volgende eigenschapen bij de bezoekers aanwakkeren: creatief, actief en ondernemend zijn.

 

Omdat het van 10.00 tot 17.00 uur duurt, willen we op die dag ook eten en drinken verkopen. Het gaat om dingen zoals tosti’s, gevulde koekjes, chips, friesdrank in blikjes en natuurlijk koffie en thé.

 

Vragen:

Mogen we zomaar eten en drinken verkopen?

Voor het organiseren van een activiteitendag, moet ik bij de gemeente melden?

 

Ik wil de leeuw liever niet wakker maken, tenzij het moet.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kun je het niet gewoon gratis weggeven? Koffie in de ochtend, sandwitches tussen de middag, thee en fris in de middag, hapjes en een glaasje aan het eind van de dag, of zo? Je kunt dat heel bescheiden houden, ook kwa hoeveelheid, om de kosten in de hand te houden.

 

 

dat lijkt mij ook een stuk beter, als ik ergen op een opendag kom en ik moet betalen voor het eten en drinken...geen goede indruk

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
  • 0

Lijkt mij ook raar, maar ik krijg ook geen helder beeld wat nu precies de doelgroep van de open dag is: voor het bedrijf of de regio/het dorp. Ik kan me voorstellen dat als je als bedrijf iets organiseert voor de regio of het dorp je er niet dik geld op toe wilt leggen. Dan zou ik voor kleine hapjes kiezen, maar ze wel gratis aanbieden. Liever minder en gratis, dan meer en er voor betalen. Betalen op een open dag is idd wel opmerkelijk.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.