• 0

psp Tripledeal betaalsystemen

Graag hoor ik jullie ervaringen met TripleDeal als psp voor betaalsystemen voor website-betalingen.

 

(de laatste berichten op dit forum over TripleDeal zijn alweer van een paar jaar geleden)

 

vooral wat betreft :

- de integratie van het systeem met een eigen klantenbeheersysteem.

- service

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

dag jeroen,

 

Ik denk dat die meningen op zich nog wel interessant zijn hoor :)

 

misschien is de service inmiddels veranderd, en ik heb nog geen info gevonden over ervaringen met de integratie van hun systeem met een eigen klantenbeheersysteem.

???

 

Wat is je reden voor deze vraag? Je twijfelt tussen twee systemen? EN waar wil je het voor gebruiken, welke omvang e.d.? Dat is wel handig om goed te kunnen vergelijken.

 

De tarieven van de verschillende abonnementen heb ik al vergeleken met andere psp's.

Bij Trple Deal kwam ik o.a. uit, omdat zij , naast Ideal etc., ook bankoverschrijvingen ontvangen die direct te verwerken zijn met een eigen klantenbeheersysteem.

 

+ bij tripledeal betaal je niet nog dubbel voor een Ideal abonnement bij je eigen bank (maar 5,95 extra per maand).

 

 

Link naar reactie
  • 0

ik gebruik tripledeal al geruime tijd en ben erg tevreden.

Nu is er nadat ik het ben gaan gebruiken wel een en ander veranderd maar dat is meer in de abbonnementen structuur.

Ik heb destijds nog een eenmalig bedrag betaald en daarna geen maandelijkse kosten meer maar nu is het een maandelijks bedrag geworden.

Service is verder prima en ook goede ondersteuning en zeer goede en uitgebreide technische info voor het maken van koppelingen (ook voor diverse software standaard koppelingen aanwezig).

 

Daniël

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.